اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی در موسسات قرآنی اردبیل

اسیب های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی به همت مؤسسات قرآنی فعال در مناطق محروم و آسیب‌پذیر اردبیل اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل، یکم اردیبهشت‌ماه، از اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در مؤسسات قرآنی اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف عملی کردن تعالیم قرآنی و ایجاد زمینه برای توسعه سبک زندگی ایرانی، اسلامی، طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در مؤسسات قرآنی استان اردبیل با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح هزینه‌ای در حدود پنج میلیارد ریال اختصاص یافته که از اول اردیبهشت تا پایان خرداد ۱۴۰۱ در استان اردبیل در قالب جلسات کارگاهی، همایش، مشاوره و نیز با محتواسازی در فضای مجازی اجرا می‌شود که برای استمرار این طرح در طول سال برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین راهبردها در حوزه آسیب‌های اجتماعی، توجه به سطوح مختلف پیشگیری است که اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب در این سطح، گرایش افراد به آسیب‌های اجتماعی را به حداقل رسانده و زمینه ارتقای کیفیت زندگی را فراهم می‌کند که باید در این امر از همه ظرفیت‌های لازم استفاده شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل تأکید کرد: رسانه ملی و استانی نیز با توجه به ظرفیت بسیار مهمی که دارد، با تولید محتوا و برنامه‌های مختلف، می‌تواند در شناخت، معرفی و جلوگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی، اثرگذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *