ارائه تسهیلات اشتغالزایی به بانوان شاغل در بازارچه خیابان سیستان زاهدان

تسهیلات

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: با دستور استاندار این استان بانوان شاغل در بازارچه‌ خیابان سیستان شهرستان زاهدان از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بهره‌مند شدند.

غلامعلی صمصامی اظهارداشت: پس از بازدید از بازارچه فروش محصولات بانوان در خیابان سیستان شهر زاهدان، شرایط بررسی و مقدمات اولیه برای اعطای تسهیلات به آنان انجام شد.

وی افزود: این بانوان سرپرست خانوار برای گسترش کسب و کار خود نیازمند تسهیلات ارزان قیمت هستند که صندوق کارآفرینی امید این تسهیلات را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: برای سرعت بخشی و سهولت در کار، گروهی از کارکنان شعبه صندوق کارآفرینی امید شهرستان زاهدان در محل این بازارچه مستقر و مراحل ثبت نام و تشکیل پرونده‌های تسهیلات انجام شد.

وی بیان کرد: در مجموع تاکنون بیش‌از ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره به ۱۳ نفر از بانوان شاغل در این بازارچه پرداخت شده است.

صمصامی در خصوص ضمانت این تسهیلات نیز بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید برای بانوان این بازارچه کمترین میزان ضمانت را درنظر گرفته و  تلاش کردیم که کسی بخاطر نداشتن ضامن از این تسهیلات محروم نشود.

وی اظهارداشت: از جمله طرح‌های حمایت شده این بازارچه می‌توان به کارگاه تولید عرقیجات گیاهی، نانوایی سنتی، آرایشگاه بانوان، فروش پوشاک و سوزن دوزی، تابلو نویسی، فروش ظروف یکبار مصرف و فروش گیاهان زینتی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *