افتخار آفرینی خانم زهرا نوری دبیر اجرایی سازمان مردم نهاد رویش اندیشه های جوان در رویداد بین المللی (ما با هم هستیم) کشور روسیه

ایلام

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

حضورخانم زهرا نوری در رویداد بین المللی کشور روسیه توسط موسسه مردم نهاد رویش اندیشه های جوان در رویداد بین المللی کشور روسیه،با مدیریت سرکار خانم زهرا نوری؛ مجری طرح سامانه بازار جوانان ویژه سازمان های مردم نهاد، در استان کرمانشاه

فرزند شایسته استان ایلام خانم “زهرا نوری” فعال علمی و اجتماعی مدیر سازمان مردم نهاد رویش فردای جوان از سوی رئیس آژانس بین‌المللی فدرال جوانان روسیه از بین ۳۰۰۰ شرکت کننده از سراسر جهان و پس از گذر از 4 مرحله داوری با کسب حداکثر امتیاز به عنوان فینالیست این رویداد بزرگ بین المللی، برای شرکت در اجلاس پایانی مجمع جهانی تشکل های مدنی به کشور روسیه دعوت شد.

جایزه بین المللی ما با هم هستیم چیست؟

تابستان سال ۲۰۲۰ ، جمعیت داوطلبان روسیه ابتکار رویداد جایزه بین المللی ما با هم هستیم را ارائه کرد. این رویداد در حقیقت بخشی از برنامه گرامیداشت روز بین المللی داوطلب به شمار می رود که هدف آن ترغیب شهروندان و سازمان های کشورهای جهان برای همیاری فداکارانه در حل مشکلات مهم بشردوستانه از طریق مشارکت مدنی است.

این جایزه در سال ۲۰۲۱ به کمک فداکارانه در مبارزه با کووید ۱۹ اختصاص پیدا کرده است و طی فراخوان برگزارکنندگان، افراد و سازمان هایی که در موضوعات پزشکی، کسب و کار، آموزش و فناوری و کمک های شخصی و شهروندی در کل دنیا پیرامون کووید ۱۹ کمک های فداکارانه و داوطلبانه داشتند، گزارش فعالیت های خود را از سراسر جهان ارسال کردند.

در فهرست نهایی برگزیدگان جایزه با توجه به ارزیابی اعضای هیات داوران بین المللی اعلام شد که از ایران  سه جوان فعال اجتماعی به نام های زهرا نوری از استان ایلام، مهرداد الطافی مدیرعامل سازمان  خیریه موج مهربانی از استان فارس و حامد غلامی از استان سیستان و بلوچستان انتخاب و به اختتامیه این رویداد بین المللی دعوت شدند تا از خدمات و فعالیت های فداکارانه آنها در بحران پاندومی کرونا تجلیل شود.

این در حالی است که نمایندگان تعداد زیادی از کشورهای جهان در ارزیابی هیات داوران نتوانستند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

آژانس فدرال امور جوانان روسیه و انجمن مراکز داوطلبان با پشتیبانی مشارکت کنندگان بین المللی از جمله برنامه داوطلبان سازمان ملل متحد، انجمن بین المللی اقدام داوطلبانه و سازمان همکاری های اسلامی برگزار کنندگان این رویداد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *