انسیه خزعلی: زنان آسیب دیده و کارآفرین استان مرکزی حمایت می‌شوند

خزعلی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اعتبارات مناسبی در حوزه‌های مختلف اشتغالزایی، کارآفرینی و بازپروری برای حمایت از زنان آسیب دیده استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

انسیه خزعلی  روز جمعه همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی  در حاشیه بازدید از مرکز جامع مداخلات و حمایت های اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی، افزود: این اعتبارات در حوزه زنان آسیب دیده، بازپروری، تامین مسئله اشتغال و به خصوص برای زنان سرپرست خانوار و به ویژه کارآفرینی، کشاورزی و صنایع تبدیلی است.

وی با بیان اینکه، لایحه و قوانین بسیاری در حمایت از این قشر وجود دارد، اظهار داشت: تلاش می‌شود با وجود خلاهایی که در قانون وجود دارد از قشر زنان حمایت و پشتیبانی لازم انجام شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای رسیدن به حمایت‌ها تلاش می‌شود از کمک  جمعیت ها، گروه‌های جهادی و مردمی برای رفع آسیب‌ها استفاده شود.

وی در این سفر از یک شرکت دانش بنیان و روستایی در اراک که مشکل جدی در حوزه آب داشت نیز بازدید کرد. 

دیدار مردمی آیت الله رئیسی در شهر اراک نیز از ساعت ۱۷ در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود و دیدار با نخبگان، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان مرکزی است.

استان مرکزی با یک میلیون ۶۰۰ هزار نفر جمعیت، یک و ۸۲ صدم درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌ است و دارای ۱۲ شهرستان و ۳۲ شهر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *