برگزاری کارگاه «آشنایی با فین تک»

فین تک

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کار های نوین جوانان وندا:

انجمن علمی مدیریت کسب و کار و کارآفرینی باشگاه پژوهشگران جوان ونخبگان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، کــارگـــاه «آشنـایی با فین تک (فن‌آوری های مالی)» را برگزار می‌کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، این برنامه از هفته دوم اسفند ماه با تدریس محمد مهدی باریده ـ هم بنیانگذار و مدیر توسعه کسب و کار پی پینگ، برگزار می‌شود.

“الفبای فین تک”، “جایگاه فین تک در ایران”، “جایگاه فعلی فین تک در تجارت جهانی” و “چرا صاحبان کسب و کارها باید فین تک را بشناسند.” از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این برنامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر  به شناسه https://t.me/mbaesa در ارتباط باشند.

فین‌تک یا فناوری مالی اصطلاحی است که برای توصیف فناوری مالی استفاده می‌شود. هر نوع فناوری در خدمات مالی ـ از مشاغل گرفته تا مصرف کنندگان را شامل می‌شود. در حقیقت در اینجا شرکتی توصیف می‌شود که خدمات مالی را از طریق نرم افزار یا فناوری دیگر ارائه می‌دهد و از برنامه‌های پرداخت تلفن همراه گرفته تا رمز ارز را شامل می‌شود.

به طور کلی، هر شرکتی که از اینترنت، دستگاه‌های تلفن همراه، فناوری نرم افزار یا خدمات ابری برای انجام یا اتصال به خدمات مالی استفاده می‌کند، شامل این حوزه می‌شود. بسیاری از محصولات حوزه برای سهولت ارتباط اقتصادی مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند. البته این اصطلاح برای فناوری‌های تجارت به تجارت نیز به کار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *