بهره مندی ۹۸۶ نفر از آموزشهای اشتغال

آموزش اشتغال

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا به نقل از خبرگزاری موج مرکزی، سعید کریمی رئیس کمیته امداد اراک منطقه یک بابیان این مطلب که آموزش کسب و کار یکی از ارکان برنامه‌های اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد است، گفت: در ۱۱ ماهه سال۱۴۰۱ برای ۹۸۶ نفر از متقاضیان وام اشتغال و دریافت کنندگان وام اشتغال ، آموزشهای کسب وکار خودکفایی و پایداری سازی وکاریابی ارائه ومبلغ ۶۸۰ میلیون تومان از منابع دولتی و کمکهای مردمی هزینه شده است.
 وی با اشاره به اینکه در کمیته امداد ، آموزش کسب و کار به مددجویان ارائه می‌شود، اظهار کرد: آشنایی افراد با مفاهیم کارآفرینی و فرهنگ کسب و کار مختص کسانی است که وارد برنامه اشتغال نشده‌اند و با این آموزش‌ها قصد داریم افراد برای ورود به کسب و کار، تشویق شوند.
وی درباره گروه مخاطبان آموزش‌های اشتغال کمیته امداد توضیح داد و گفت: این آموزش‌ها با هدف پایدارسازی طرح‌های اشتغال، به روزرسانی مهارت‌ها و افزایش بهره‌وری به مجریان طرح‌های اشتغال ارائه می‌شود.
شایان ذکر است کمیته امداد منطقه یک اراک در ۱۱ ماهه سالجاری ۷۶۸ مورد با مبلغ ۶۰ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان وام اشتغال زایی پرداخت نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *