تاکید بر اشتغال افراد دارای معلولیت

تاکید بر اشتغال افراد دارای معلولیت ذیل مصوبه ۱۲ هشتاد و یکمین جلسه اشتغال کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور با ابراز خرسندی از توجه ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به موضوع کارآفرینی و اشتغال پایدار، گفت: اشتغال متناسب با ظرفیت‌های جسمانی افراد دارای معلولیت و سایر جامعه هدف بهزیستی طرح‌ریزی می‌شود و در یک مسیر هوشمند، اشتغال آنها را رصد کنیم.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا به نقل از ایلنا، اولین نشست تشکیل کمیته تخصصی اشتغال افراد دارای معلولیت با حضور «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور و «محمود کریمی بیرانوند» معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ستادی و روساء سازمان‌نهای مردم‌نهاد فعال در حوزه معلولان برگزار شد.

اشتغال؛ مهمترین رکن درخواست‌های جامعه هدف

در ابتدای این نشست «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور با ابراز خرسندی از توجه ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به موضوع کارآفرینی و اشتغال پایدار، گفت: اشتغال متناسب با ظرفیت‌های جسمانی افراد دارای معلولیت و سایر جامعه هدف بهزیستی طرح‌ریزی شود تا در یک مسیر هوشمند، اشتغال آنها را رصد کنیم. اشتغال، مسکن و معیشت از ارکان درخواست‌های جامعه هدف است که مهمترین رکن اشتغال می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *