تمدید مهلت ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

تمدید مهلت

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کار های نوین جوانان وندا:

مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) تمدید شد.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ منتشر شد.

اصلاحات جدید مربوط به این دفترچه منتشر شده است و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت نام تمدید شد.

مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور کنند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *