دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس تربیت کننده نیروی انسانی زیست بوم فناوری و نوآوری

اینوتکس

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در حاشیه بازدید از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ گفت: در این گردهمایی بزرگ افراد حوزه‌های مختلف تکنولوژی دور هم جمع می شوند و این می‌تواند به شبکه سازی، ایجاد اطلاع از قابلیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه اکوسیستم فناوری کشور کمک کند.

 دکتر حامد افشاری استقبال گسترده از نمایشگاه اینوتکس را نشان دهنده علاقمندی خانواده‌ها به شرکتهای دانش بنیان برشمرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس نیز به عنوان تربیت کننده نیروی انسانی زیست بوم فناوری و نوآوری به فعالیت می پردازد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد پردیس افزود: در حال حاضر ۵۳۰۰ دانشجو در دانشگاه آزاد این واحد مشغول به تحصیل هستند و پنج رویداد اینوتکس در این دانشگاه با استقبال پرشور دانشجویان برگزار شده است.

افشاری افزود زیست بوم نوآوری می‌تواند در ایجاد امید در نسل جوان تاثیرگذار باشد و کشور را از فروشنده نفت و صادرکننده بخشی از محصولات کشاورزی صادر کننده نوآوری و فناوری تبدیل نماید.

وی وجود بیش از ۷۰۰۰ شرکت دانش بنیان را اتفاقی مبارک خواند و افزود ایجاد باور به فناوری در تربیت نیروی متخصص برای اکوسیستم نوآوری و با توجه به نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار دانشگاه آزاد واحد پردیس قرار گرفته است و دانشجویان این واحد علاوه بر دروس تخصصی دروس کسب و کار و مهارت آموزی را هم می آموزند و در واقع در کنار دروس خود به اکوسیستم فناوری نیز کمک خواهند کرد.

افشاری از برنامه این دانشگاه برای جذب نیروی خارجی با نگاه فناورانه خبر داد و افزود این دانشجویان پس از تحصیل در دانشگاه و کسب مهارت در پارک فناوری پردیس به عنوان سفیران نوآوری ایران در کشورهای خود به معرفی دستاوردهای زیست‌بوم فناوری ایران خواهند پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *