درباره خدمات جدیدی که دانش‌بنیان‌ها با ارائه آن حمایت می‌شوند

خدمات دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب کارهای نوین جوانان وندا:

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: مراکز خصوصی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه کننده هفت خدمت ویژه در زمینه آزمایشگاهی می‌توانند از حمایت‌ها و مزایای ویژه‌ای که برای شرکت‌های دانش‌بنیان تعریف شده است، بهره‌مند شوند.

«خدمات طراحی آزمون»، «تولید نمونه اولیه»، «آماده‌سازی نمونه آزمون»، «کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی»، «آنالیز نمونه»، «تعمیر و نگهداری» و «تولید نرم‌افزارهای آزمایشگاهی» خدماتی هستند که به جرگه کالاها و خدمات دانش‌بنیان پیوستند.

این مراکز پس از تایید کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از مزایای در نظر گرفته شده برای شرکت‌های دانش‌بنیان همچون «معافیت مالیاتی»، «تسهیلات لیزینگی خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی»، «تخفیف‌های مالیاتی»، «بهره‌مندی از حمایت‌های قانون شرکت‌های دانش‌بنیان و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی»، «تخفیف در خرید تسهیلات بیمه و تسهیلات لیزینگی» و «خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی» استفاده کنند.

در حال حاضر یک هزار و ۳۷۹ مجموعه به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درآمده‌اند و از خدمات و مزایای عضویت در این شبکه بهره‌مند هستند.

این مجموعه‌ها ۲۶ هزار و ۸۰۸ دستگاه و تجهیز آزمایشگاهی را به اشتراک گذاشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *