دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته های مدیریتی از آلمان

دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته های مدیریتی از آلمان

درباره وبینار

فرقی نداره فارغ التحصیل چه رشته ای هستی، شما میتونید مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته های مدیریتی از آلمان دریافت کنید.


برای اولین بار در آموزش ایران⁣ پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد آلمان

پیرو تفاهم نامه منعقد شده علوم و فنون تهران با دانشگاه مطالعات مدیریت مانهایم آلمان رشته های مدیریتی همراه با اعطای مدرک کارشناسی ارشد رسمی کشور آلمان برگزار خواهد شد.

در همین راستا این وبینار برای کسب اطلاعات بیشتر، پاسخگویی به سوالات، نحوه ثبت نام و دریافت مشاوره رایگان برگزار میشود.

10 مورد از مزایای دوره کارشناسی ارشد دانشگاه مطالعات مدیریت مانهایم:

1) شما این مدرک را از کشور آلمان می گیرید، کشوری که کمترین نرخ بیکاری را داشته و دارای اقتصاد بسیار قدرتمندی می باشد. همین موضوع گواه نظام آموزشی درست  کارآمد این کشور است.

2) شما علاوه بر مدرک کارشناسی ارشد مانهایم آلمان، مدرک MBA موسسه علوم فنون تهران را به صورت رایگان دریافت می کنید و کلاس های رفع اشکال دوره آفلاین برای شما برگزار می شود.

3) با داشتن این مدرک، رزومه تحصیلی و شغلی شما ارتقا داده می شود و قطعا می توانید فرصت های کاری بهتری برای خودتان رقم بزنید.

4) این دوره فرصت مناسبی برای افرادی است که برای سپری نمودن مقطع ارشد زمان کافی (2 سال) را ندارند و می توانند با هزینه بسیار مناسب، مدرک کارشناسی ارشد خود را از این دانشگاه مطرح آلمانی بگیرند.

5) شما هم در طول مدت دوره MBA و هم در دوره آنلاینی که با خود دانشگاه در ارتباط هستید، می توانید به خوبی بر روی مهارت ها و توانایی های خود کار کنید.

6) با شرکت در این دوره سطح زبان تخصصی خود را تا حد زیادی ارتقا می دهید و در طول دوره آنلاین هم در یک محیط آموزشی به تسلط کافی خواهید رسید.

7) برای شرکت در این دوره نیاز به حضور در کشور آلمان نیست و می توانید بدون خروج از کشور صاحب، مدرک معتبر از کشور آلمان شوید.

8) این دوره به زبان انگلیسی برگزار می شود و نیازی به آشنایی با زبان آلمانی نیست و حتی نیاز به ارایه مدرک آیلتس یا تافل هم نمی باشد.

9) شما درصورتی که نیاز به آموزش زبان انگلیسی داشته باشید، می توانید از دوره حرفه ای زبان انگلیسی ما که با یک سوم هزینه برای متقاضیان دوره مانهایم برگزار می شود استفاده کنید.

10) اگر بخواهید با مدرک خودتان در آلمان با درآمد بالا مشغول به کار شوید، باز هم امکانش را دارید. بنابراین این دوره به شما شانس اقامت و زندگی در یکی از مرفه ترین کشورهای جهان را می دهد.

دستاوردها

پس از فارغ التحصیلی شما حین گذراندن این دوره، با افرادی در داخل کشور و در خارج کشور در ارتباط خواهید بود و به خوبی می توانید دایره ارتباطات خود را گسترش دهید. زیرا قشری که با آنان مرتبط هستید قشر کلیدی جامعه هستند.
افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، می توانند بعد از فارغ التحصیلی برای مقطع دکتری در هر کشوری که بخواهند درخواست ادامه تحصیل بدهند.
مدرکی که دریافت می کنید مدرک مورد تایید وزارت علوم آلمان می باشد و یک مقطع تحصیلی محسوب می شود و هیچ فرقی با مدرکی که به دانشجو های حضوری داده می شود ندارد.
این دانشگاه در مانهایم با بیش از 80 شرکت و برند مطرح آلمانی طرف قرارداد است. این سازمان ها استخدام های خود را اکثرا از فارغ التحصیلان این دانشگاه انجام می دهند و این فرصت خوبی برای پیدا کردن موقعیت های کاری بهتر ایجاد می کند.
فرصتی به شما داده شده که بتوانید عضو اتاق های دوستی مشترک بین آلمان و ایران شوید و با بازرگانان و تجار مطرح ارتباط برقرار نمایید.
این مدرک کاملا بر روی جایگاه اجتماعی شما موثر است و رزومه شما را بین صدها نفر متمایز می کند.
اقتصادی ترین دوره بین المللی در ایران است.
 

مدت دوره
این دوره فرصت مناسبی برای افرادی است که برای سپری نمودن مقطع ارشد زمان کافی (2 سال) را ندارند و می توانند با هزینه بسیار مناسب، مدرک کارشناسی ارشد خود را تنها ظرف کمتر از یکسال، از این دانشگاه مطرح آلمانی بگیرند.

چگونه درکمتر از یکسال  فارغ التحصیلی آلمان را به دست می آورید؟همانطور که می دانید، نحوه ارائه مدارک آلمان به صورت امتیاز دهی است و برای دریافت کارشناسی ارشد آلمان شما باید ۹۰ امتیاز داشته باشید.

سرفصل ها و دروس آموزشی MBA موسسه علوم و فنون تهران مورد تایید سازمان های بین المللی آموزشی است. برای دریافت مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد از دانشگاه مانهایم آلمان، لازم است ابتدا این دوره را بگذرانید. امکان تحصیل آنلاین و یا حضوری در این دوره برای دانش پذیران موسسه فراهم شده است. دروس دوره MBA تهران بیزینس اسکول توسط دانشگاه مانهایم آلمان با دروس مقطع کارشناسی ارشد معادل سازی می گردد. و با در دست داشتن مدرک MBA علوم و فنون تهران ۳۰ امتیاز به دست خواهید آورد و در ادامه، یک ترم تحصیلی خواهید گذراند که به زبان انگلیسی و به صورت آنلاین برگزار می شود. در مرحله آخر، دانشجو ملزم به ارائه پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد خواهد بود.

امور ویزابرای اخذ مدرک پایان دوره، نیازی به حضور فیزیکی در محل دانشگاه آلمان  وجود ندارد و دانشجویان کلیه مراحل تحصیلی خود را می‌توانند از طریق بسترهای آنلاین به انجام رسانند. اما در صورت نیاز به انجام برخی از کارهای تحقیقاتی، گواهی پذیرش جهت دریافت ویزا برای پذیرفته شدگان صادر خواهد شد.

بدیهی است هیچ دانشگاهی مسئولیتی در قبال دریافت ویزا برای دانشجویان ندارد و متولی صدور ویزا، وزارت امور خارجه یا سایر نهادهای مرتبط می باشند. به هر دلیلی اگر دانشجو موفق به دریافت ویزا نگردد، این مسئله خللی در اخذ مدرک پایانی این دوره به وجود نخواهد آورد.

در وبینار رایگان کارشناسی ارشد آلمان چه به دست خواهیم آورد ؟⁣

پاسخ به‌تمامی سوال های شما درباره تحصیل در دانشگاه مانهایم همچون:⁣


نمونه مدارک دارید؟⁣
پرداختی اقساط وجود داره؟⁣
آیا مورد تایید وزارت علوم هست؟⁣
مدرک معتبره؟⁣
بعد از گرفتن مدرک میتونیم مقطع دکترا در ایران شرکت کنیم؟⁣
یعنی کلا دوره ۴ماهه؟ مگه میشه ارشد ۴ماه؟⁣
فقط ارشد رشته مدیریت؟⁣
میتونیم با ارشد مدیریت رشته های دیگه ادامه بدیم؟⁣
مدرکمونو آنلاین میدن؟⁣
تو مدرک قید میشه دوره آنلاین بوده؟⁣
بعد از دریافت مدرک میتوانم در کشورهای دیگر ادامه تحصیل بدیم؟⁣
بعد از فارغ التحصیلی میتوانم در کشورهای دیگر کار پیدا کنم ؟⁣

مخاطبین دوره

مخاطبان این دوره تمام افرادی هستند که میخواهند در زندگی فعلی خود تحولاتی مثبت شکل دهند.
افرادی که قصد  ادامه تحصیل در آلمان را دارند اما شرایط رفتن را ندارند.
افرادی که میخواهند مدرک معتبر بین المللی داشته باشند تا مقاطع دیگر به ادامه تحصیل در هر دانشگاهی بپردازند.
افرادی که میخواهند در هر کشوری به راحتی مشغول بکار شوند.
کارآفرینانی که ایده های بین المللی دارند.
دانشجویانی که میخواهند از علوم روز دنیا بهره مند شوند و زیر نظر اساتید مجرب تحصیل کنند
افرادی که قصد دارند تا درآمد و جایگاه شغلی خود را ارتقا دهند
افرادی که عواملی مانند هزینه های جاری و مسکن و … مانع از تحصیل حضوری در بهترین دانشگاه خارج شده است.
شاغلینی که میخواهند درکنار شغلشان تحصیل و پیشرفت داشته باشند و …

زمان برگزاری

  • شروع: دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰
  • پایان: دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در دوره بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *