دومین کمپ کارآفرینی در دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

کمپ کارافرینی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی از برگزاری دومین کمپ کارآفرینی در این دانشگاه خبر داد.

 به نقل از کارآفرینی پرس، آقای عابدزاده با اشاره به دومین کمپ کارآفرینی در دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی گفت: بیکاری یکی از بزرگترین معضلاتی است که توازن و تعادل جامعه را به هم می‌ریزد و باعث ایجاد بحران‌های متعدد می‌شود.

وی گفت: بیکاری عامل اصلی معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی است و حل آن بسیاری از مشکلات اجتماعی، روانی و اقتصادی جامعه را برطرف می‌کند.

وی  ادامه داد: اولین تاثیر بیکاری کاهش درآمد است و کاهش درآمد نه فقط یک فرد و یک خانواده، بلکه کل جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد تا جایی که تاثیر بیکاری و فقر  در آسیب‌های اجتماعی بسیار محرز است.

وی در ادامه به مزایای مهارت آموزی اشاره کرد و گفت: فرد با به دست آوردن مهارت‌ها می‌توانند مسیر درست را در زندگی خود پیدا کنند.

آقای صدیقی معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی گفت:دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با همکاری مجتمع آموزشی و پژوهشی دانش بنیان سایه سمن دومین کمپ کارآفرینی را در محورهای فناوری اطلاعات ،صنایع غذایی،کسب و کارهای نوین در این دانشگاه برگزار می‌کند.

وی هدف از برگزاری این کمپ را ترویج فرهنگ ایده پردازی خلاقیت و کارگروهی،تکمیل چرخه ایده به کسب و کار،آموزش و بازآموزی مفاهیم و قواعد کارآفرینی و کسب و کار عنوان کرد.

وی افزود:در این کمپ کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی،کلینیک خلاقیت کارآفرینی و اشتغال،بورس ایده نیز برگزار خواهد شد.

وی گفت:مهلت ثبت نام در این کمپ ۲۵ آذرماه خواهد بود و این کمپ در روز‌های ۲۷ تا ۳۰ آذرماه در تبریز برگزار خواهد شد.

گفتنی است به نفرات برتر در این کمپ جوایز نفیسی نیز اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *