رویداد ذهن‌افزارهای کسب‌وکار برگزار خواهد شد

هوش مصنوعی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کار های نوین جوانان وندا:

نخستین «رویداد ذهن‌افزارهای کسب‌وکار» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.

به نقل از ایسنا، به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی، بازاریابی و هوشمندی سازمان، “نخستین رویداد ذهن‌افزارهای کسب و کار” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.

این رویداد برای جذب ایده‌ها و محصولات فناورانه در حوزه ابزارهای شناختی برای رهبری، مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی و هوشمندی سازمان با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری‌های شناختی توسط مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده (مایندپلاس) برگزار می‌شود.

در این رویداد منظور از «ذهن‎‌افزارهای کسب‌وکار» هر ایده، فناوری یا محصول مبتنی بر علوم شناختی است که از قابلیت کاربرد در ارتقای بینش و عملکرد مدیریتی سازمان برخوردار باشد. 

از تقابل موضوع شناخت با مدیریت سازمان و کسب‌وکار، مباحث مختلفی در حوزه‌های شناخت مدیریتی از جمله گزینش و ارزیابی شناختی کارمندان، توانمندسازی شناختی گروه‌ها و تیم‌های کاری، تمرین و توسعه شناختی کارکنان، مدیریت استرس و سلامت شناختی، شکل‌دهی به انگیزاننده‌های شغلی با رویکرد شناختی، طراحی شغل و ارگونومی شناختی، شناسایی و توانمندسازی شناختی رهبران سازمان، زوایای شناختی در تصمیم‌گیری سازمانی، تغییر و توسعه شناختی سازمانی و شناسایی تفاوت‌های فردی با رویکرد شناختی پدیدار می‌شوند.

از منظر راهکارهای قابل تجاری‌سازی، مواردی از قبیل ارزیابی و توانمندسازی شناختی سرمایه انسانی، ارزیابی و توانمندسازی شناختی رهبران و کارآفرینان، هوشمندی شناختی کسب‌وکار و بازاریابی شناختی مهم‌ترین حوزه‌های مدیریت با رویکرد شناختی هستند که می‌توانند ابزارهای مختلفی در حوزه‌های آزمون‌های توانایی شناختی، نقشه‌های شناختی، داده‌کاوی و بصری‌سازی شناختی، بازی‌های جدی و بازی‌وارسازی و علوم اعصاب شناختی را شامل شوند.

تیم‌های منتخب این رویداد، از تامین سرمایه بذری تا سقف یکصد میلیون تومان، تامین فضای استقرار، آموزش، منتورینگ و شتابدهی، تجاری‌سازی و جذب سرمایه‌گذار بهره‌مند خواهند شد.

مهلت ارسال ایده‌ها و طرح‌های پیشنهادی در این فراخوان، تا ۲۰ دی ماه جاری تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *