سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی شد

ورزش جوانان

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

جواد محمدی، به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان انتخاب شد و امروز با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به جامعه ورزش استان معرفی شد.

مراسم تکریم سیدمحمد طباطبایی و تودیع و معارفه جواد محمدی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور تعداد زیادی از مسئولین سیاسی و ورزشی استان و هیئت‌های ورزشی برگزار شد و محمدی به عنوان سرپرست این اداره جانشین طباطبایی شد.

این مراسم که با حضور سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و محمدرضا جانثاری معاونت سیاسی_امنیتی استانداری استان و جمعی دیگر از مسئولان سیاسی،هیئت‌ها و بزرگان ورزشی استان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد و پولادگر ضمن تقدیر و تشکر از طباطبایی، حکم مدیریت محمدی را تحویل داد.

 شورای عالی جوانان و ورزش در اصفهان تشکیل می‌شود

جواد محمدی، سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: از اعتماد و حمایت وزیر ورزش، استاندار، مسئولین سیاسی و نمایندگان استان تشکر می‌کنم و امیدوارم با همدلی و هم‌افزایی این عزیزان، جامعه پرافتخار ورزش اصفهان و جوانان غیور این استان شهیدپرور بتوانند به مسیرشان ادامه دهند.

وی افزود: درست است که ارگان‌ها و ادارات مختلف باید بر اساس دستورالعمل‌ و بخشنامه‌های مرسوم فعالیت کنند اما فصل‌الخطاب و مدار کار ما بر اساس رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم و گفتمان دولت انقلابی است و امیدواریم که با تلاش، مجاهدت و برنامه‌ریزی و حمایت مسئولان در راه اعتلای ورزش استان تلاش کنیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: هرکس مسئولیتی را می‌پذیرد، باید تمام تلاش و برنامه‌ریزی لازم در جهت پیشرفت و سربلندی ارگان مربوطه‌اش را انجام دهد. ورزش اصفهان جامعه بزرگی است که افتخارات و قهرمانان زیادی دارد و مطمئنا در ادامه نیز همین روال ادامه خواهد داشت. رویکرد ما در اداره ورزش استان همدلی و همکاری با تمام اهالی ورزش استان است و باید از تجربه بالای خبرگان ورزشی استان استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: ما برای اداره ورزش استان از هرگونه جناح‌بندی و گروه‌گرایی دوری خواهیم کرد و مبنای تغییرات احتمالی آینده، کارآمدی عزیزان خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا از همه ظرفیت‌های استان بهره بگیریم.

محمدی متذکر شد: طباطبایی در دوسال گذشته زحمات زیادی برای ورزش استان متحمل شده و امروز او، آینده جواد محمدی خواهد بود و می‌دانم روزی من نیز این مسئولیت را به افراد بعدی تحویل خواهم داد و بنابراین تلاش می‌کنیم با همدلی همه دوستان،پیکر نحیف ورزش استان را احیا کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده‌اش در حوزه جوانان خاطرنشان کرد: قطعا در حوزه جوانان مطالبه‌گری خواهیم کرد و بر همین اساس تشکیل شورای عالی جوانان و شورای عالی ورزش را در دستور کار قرار داده‌ایم و وزیر ورزش و استاندار نیز با این اتفاق موافقت کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم اتفاقات خوبی در استان رقم بزنیم.

طباطبایی: شهدا الگوی تمام‌نمای جوانان ما هستند؛ در شرایط سختی مسئولیت ورزش استان را بر عهده گرفتم

سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از جامعه ورزش استان اظهار داشت: در طول دوسالی که در خدمت ورزش اصفهان بودم، ویروس کرنا ما را در تنگنای زیادی قرار داده بود اما توانستیم همه مشکلات را پشت سر گذاشته و ورزش آسان مسیر رشد و تعالی را طی کند. استان اصفهان نخستین استانی بود که در شرایط کرونایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را برگزار کرد. برگزاری رقابت‌ها و رویدادهای ورزشی در شرایط کرونایی بسیار سخت بود اما جامعه ورزش استان نشان داد که حتی در سخت‌ترین شرایط هم می‌توانند تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند.

وی افزود:الگوی تمام‌نمای جوانان جامعه ما شهدا هستند که در سنین پایین فرماندهی لشکر و گروهان‌های مختلف را بر عهده داشتند، شهید خرازی در سن 24 سالگی فرماندهی بزرگترین گردان خط‌شکن اسلام را بر عهده داشت و رسالت جامعه ورزش و جوانان کشور ادامه راه شهدا است‌.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: من در شرایطی مسئولیت ورزش استان را بر عهده گرفتم که شرایط بسیار سختی بر جامعه ورزش حاکم بود اما خوشبختانه ورزشکاران ما توانستند مسیر خود را ادامه دهند. استان اصفهان در زمینه ورزش همگانی و قهرمانی با ظرفیت و پتانسیلی که داشت، از دیرباز یک استان الگو در کشور به شمار می‌‌رود.

وی در ادامه گفت: در 2 سال گذشته دو دیدگاه سلامت محور و رقابت محور نسبت به ورزش استان داشتیم و از اساتید و خبرگان ورزشی استان دعوت کردیم و شورای راهبری اداره کل ورزش و جوانان استان را تشکیل دادیم و تنگناها، مشکلات و نقاط قوت و ضعف ورزش استان استخراج شد. در این مدت با در نظر گرفتن شرایط کرونایی حاکم بر کشور، برنامه راهبردی لازم برای ادامه ورزش قهرمانی و همگانی استان تدوین و به هیئت‌ها، شهرستان‌ها و باشگاه‌های ورزشی ابلاغ شد.

طباطبائی متذکر شد: ما در سال گذشته ستاد بازی‌های آسیایی را تشکیل دادیم و طبق برآورد اداره ورزش و جوانان استان، بیش از 150 نفر از ورزشکاران استان شانس حضور در بازی‌های آسیایی را دارند.

وی خاطرنشان کرد: جواد محمدی شناخت دقیقی از ورزش استان دارد و امیدوارم همه اهالی ورزش به او کمک کنند تا بتواند برنامه‌های توسعه ورزش استان را اجرایی کند. امیدوارم باز هم شاهد نقش پررنگ جوانان اصفهانی در به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های بین‌المللی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *