ضرورت توجه ویژه به کارآفرینان و تلاش جهت برداشتن موانع اقتصادی

استاندار اصفهان

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

استاندار اصفهان تأکید کرد؛ضرورت توجه ویژه به کارآفرینان و تلاش جهت برداشتن موانع اقتصادی

دکتر مرتضوی گفت: اعتقاد ما این است که تا حدامکان و در چارچوب قانون همراه و حامی واحد‌های اقتصادی باشیم تا بتوانند بر مشکلات خود فائق آیند.

جلسه کارگروه امور زیربنایی استان با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، دکتر طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و سایر اعضا برگزار شد.
به نقل از استانداری اصفهان، در این نشست که به صورت ویژه به بررسی الحاق اراضی در محدوده شهرهای استان به منظور اجرای طرح جهش تولید مسکن اختصاص یافت، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان بیان کرد: ضروری است الحاق به محدوده شهرها به صورت کارشناسی و با در نظر گرفتن نظرات تخصصی انجام شود.
وی ادامه داد: در اینگونه موارد بایستی به نحوی برنامه‌ریزی شود تا فرصت ساخت و ساز در ادامه هارمونی شهر فراهم باشد و از اکنون برای ساخت و سازهای آینده فکر شود‌.
دکتر مرتضوی عنوان کرد: باتوجه به سیاست جدی دولت مبنی بر ساخت مسکن، باید موانع موجود از مسیر برداشته شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند تا در زمان مقرر نسبت به استعلامات پاسخگو باشند.
وی همچنین با تأکید بر برداشتن موانع فعالیت‌های اقتصادی در استان، گفت: اعتقاد ما این است که تا حدامکان و در چارچوب قانون همراه و حامی واحد‌های اقتصادی باشیم تا بتوانند بر مشکلات خود فائق آیند.
دکتر مرتضوی افزود: دولت در بخش های مختلف هزینه می‌کند تا سرمایه‌گذاران جذب و با انجام فعالیت‌های اقتصادی مشکل معیشت مردم حل شود؛ لذا باید نگاه ما این باشد که سرمایه‌گذاران‌ و کارآفرینان افراد ارزشمندی هستند که برای دیگران اشتغالزایی می کنند.
استاندار اصفهان عنوان کرد: برخی کشورها به دنبال جذب کارآفرینان ایرانی هستند و برای این جذب همه همت خود را به کار گرفته‌اند لذا ضروری است موانع از سر راه کارآفرینان برداشته شود تا شاهد توسعه همه جانبه کشور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *