محمود کریمی‌بیرانوند: برخی قوانین کاریابی‌ها در دست اصلاح قرار دارد

قوانین کاریابی ها

به گزارش روابط عمویم مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برخی ضوابط و مقررات و دستورالعمل و آیین نامه‌های کاریابی‌ها در دست اصلاح قرار دارد.

 محمود کریمی‌بیرانوند پنجشنبه در نشست کارآفرینان، مدیران کاریابی‌ها و متولیان کارآفرینی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: رفع معضل بیکاری، با هم‌افزایی همه دستگاه‌ها اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد اشتغال وجود دارد، ادامه داد: کارآفرینان انسان‌های بزرگ جریان‌ساز اجتماعی هستند، کارآفرینان در حقیقت معتمد نظام اقتصادی یک کشور هستند و اثرگذاری فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بر جامعه دارند.

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌های در اختیار در راستای کمک و حمایت از کارآفرینان استفاده کرد و تمام دستگاه‌ها باید در این خصوص همسو حرکت کنند.

کریمی‌بیرانوند با اشاره به اینکه متولیان امر اشتغال باید گره‌گشای کار کارآفرینان باشند، بیان داشت: تسهیل‌گری و حمایت از کارآفرینان باید سرلوحه امور قرار گیرد.

وی در خصوص فعالیت کاریابی‌ها در استان چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: انتظارات از فعالیت کاریابی‌های این منطقه در زمینه پیگیری فرصت‌های شغلی بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *