نخستین رویداد دانش‌بنیان «زنان متخصص» برگزار خواهد شد

زنان متخصص دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

بنیاد زنان متخصص، نخستین رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص را برگزار می‌کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، این رویداد، با هدف معرفی و ارتقای توانمندی بانوان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ۲۲ دی‌ماه سال جاری و از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان مسئولان و بانوان متخصص فعال در حوزه دانش‌بنیان است.

حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری

پس از برگزاری افتتاحیه رویداد و تجربه زیسته بانوان موفق در پنل گفتگو با مسئولین، ۳ کارگاه به صورت همزمان برگزار خواهد شد که در یکی از کارگاه‌ها سید محسن دهنوی رییس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس شورای اسلامی، در کارگاه دوم روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری و در سومین کارگاه، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شنونده دغدغه‌ها و مطالبات شرکت کنندگان در رویداد هستند.

از مهم‌ترین محور‌ها و موضوعات رویداد دانش‌بنیان زنان متخصص می‌توان به زیست‌فناوری، ژنتیک، مکاترونیک، دارو و گیاهان دارویی، صنایع فرهنگی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، تجاری‌سازی، شرکت‌های خلاق و تحول آفرین اشاره کرد.

برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌بنیان بانوان

در این رویداد همچنین نمایشگاهی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزیده‌ای که با مدیریت عامل بانوان اداره می‌شود برگزار خواهد شد.هیات بررسی و ارزیابی رویداد پس از بررسی رزومه و محصولات شرکت‌های دانش بنیان، از میان ۹۰۰ شرکتی که مدیریت عامل بانوان دارد، ۱۵۰ شرکت را برای حضور در نمایشگاه بر می‌گزیند و این نمایشگاه با حضور نمایندگان این شرکت‌ها در معرض دید حاضران رویداد و میهمانان ویژه قرار خواهد گرفت.

به هر شرکت یک غرفه برای معرفی محصولات یا خدمات خود اعطا خواهد شد.

بیان تجربه زیسته

هیات بررسی و ارزیابی رویداد پس از انتخاب ۳ بانوی توانمند از مدیران عامل یا اعضای هیات مدیره شرکت‌ها فرصتی را در اختیار ایشان برای معرفی و انتقال تجربیات کاری قرار خواهد داد. این بخش به طور زنده توسط این بانوان اجرا خواهد شد و پخش کلیپ‌هایی از گوشه‌های زندگی آنان، این رویداد را جذاب‌تر خواهد کرد.

کارگاه حفظ ارتباط موثر بانوان فعال در محیط‌های اجتماعی

در این بخش که غالب آن را سخنرانی روانشناس مدعو شکل خواهد داد، در باب چگونگی تعادل بخشی در نقش‌های مختلف یک زن در جامعه امروزی «کارگاه آموزشی» برقرار خواهد شد. قدرت شبکه سازی در محیط‌های اجتماعی بین بانوان برای حمایت از یکدیگر و کاهش فشارها، از درون مایه‌های این کارگاه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *