نعمت الله رضایی: بیش از ۵ هزار میلیاردتومان برای اشتغال کشور پرداخت شده است

نعمت الله رضایی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کار های نوین جوانان وندا:

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشورگفت : از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است.

به نقل از کارآفرینی پرس ، «نعمت الله رضایی» دیشب در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به پرداخت ۳۴ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون گفت: ارزش اعتباری این تسهیلات ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی در کشور پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه‌های مختلف تا پایان امسال برنامه ریزی کرده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور با اشاره به ایجاد بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ صندوق خرد محلی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات به ۸۵۲ طرح گیلانی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در گیلان هم اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات به ۸۵۲ طرح در استان گیلان پرداخت کرده‌ایم که سبب ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۶۵۰ نفر شده است.

نعمت الله رضایی شاخص پرداخت تسهیلات بانک کارآفرینی امید را بررسی ظرفیت‌های هر استان دانست و گفت: امسال سرانه پرداخت تسهیلات ۱۴۵ میلیارد تومان به ازای طرح‌ها بوده است.

وی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در استان گیلان عنوان کرد: ۲۶ درصد تسهیلات در حوزه کشاورزی، ۲۴ درصد در حوزه صنعت و معدن و سپس مربوط به بخش گردشگری بوده است.

رضایی با اشاره به اینکه فعالیت‌های مورد حمایت صندوق، مشاغل خرد و کوچک است، افزود: بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ صندوق خرد محلی در کشور ایجاد شده که سهم گیلان در این بین ۱۴۰ صندوق بوده و بنا داریم تعداد آن را امسال دو برابر کنیم.

وی با بیان اینکه سه طرح بزرگ اشتغال زایی در استان گیلان با بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از این صندوق به بهره برداری می‌رسید، ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *