نقش‌آفرینی دانشگاه تهران در طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان

دانشگاه

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بر توسعه فعالیت‌های این دانشکده در زمینه ترویج مهارت‌های نرم کارآفرینی در کشور تاکید کرد و گفت: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان نقش‌آفرینی می‌کند.

جهانگیر یداللهی در نشست اعضای هیأت رییسه این دانشکده با مسوولان حوزه توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توسعه ارتباط اجرایی و همکاری بین دانشگاه تهران و این وزارتخانه را در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های شعار سال ضروری دانست.

وی افزود: توسعه و نقش‌آفرینی مؤثرتر دانشگاه در اکوسیستم کارآفرینی در سطح کشور در سطوح استانی و ملی، مستلزم برگزاری نشست‌های منظم مشترک در قالب کارگروه مشترک بین دانشکده کارآفرینی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

رییس دانشکده کارآفرینی و اعضای هیأت رییسه این دانشکده و همچنین زند وکیلی سرپرست دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره همکاری در حوزه‌های علمی، پژوهشی و اجرایی تبادل‌نظر و ابراز امیدواری کردند تا در قالب انعقاد یک تفاهم‌نامه، تعاملات بیشتری داشته باشند.

در این نشست که با بازدید از ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی همراه بود، محورهای همکاری و توسعه فعالیت‌ها بین دانشکده کارآفرینی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *