نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد

نمایشگاه شرکت های دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: برای اولین بار در ایران، نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و مهارت محور در محل نمایشگاه‌های بین المللی این استان برگزار می‌شود.

 عبدالمجید دراهکی در نشست مدیران پارک علم و فناوری، صنعت، معدن و تجارت و آموزش فنی  حرفه‌ای با مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی استان بوشهر، اظهار داشت: همزمان با هفته پژوهش در آذر سال ۱۴۰۱، اولین نمایشگاه بزرگ شرکت‌های دانش بنیان مهارت محور سراسر کشور  در راستای حمایت از مشاغل دانش بینان مهارتی با و ترویج شعار سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به عضویت آموزش فنی و حرفه‌ای در قرارگاه دانش‌بنیان استان بوشهر، افزود: این رویداد مهم کارآفرینی مهارت محور از ۱۵ تا ۲۰ آذر ماه سال جاری با حضور شرکت‌های دانش بنیان سراسر کشور و با همکاری دآموزش فنی و حرفه ای، صنعت معدن و تجارت و پارک علم و فناوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌گردد. دراهکی با بیان اینکه حرفه‌ها و مشاغل دانش‌بنیان  با ارایه کارگاه‌های آموزشی مهارتی تخصصی و معرفی مشاغل آینده از الویت‌های این نمایشگاه است، اضافه کرد: توسعه کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان نیازمند توسعه مهارت آموزی در کل کشور است و باید با ترویج اینچنین نمایشگاه‌هایی مهارت آموزی را در جامعه نهادینه کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر همکاری پارک علم و فناوری، صنعت معدن و تجارت و آموزش فنی و حرفه‌ای را زیربنای توسعه مشاغل دانش‌بنیان در سطح استان دانست و گفت: فقر مهارت در بین جوانان معضل غیر قابل حلی نیست و می‌توان با راهکارهای عملی و برنامه ریزی درست، جوانان را به سمت مهارت آموزی سوق داد تا با یادگیری یک رشته تخصصی، جذب بازار کار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *