نمایشگاه کارآفرینی روستایی در قرچک برگزار خواهد شد

نمایشگاه

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی روستایی با هدف معرفی توانمندی‌های کارآفرینان روستایی و حمایت از آنان در بوستان ولایت قرچک برگزار می‌شود.

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی روستایی با هدف معرفی توانمندی‌های کارآفرینان روستایی و حمایت از آنان از سوم لغایت ششم مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ در بوستان ولایت قرچک برگزار می‌شود.

مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی قرچک در خصوص نحوه برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری بخشداری مرکزی، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، دهیاری ها و شورای اسلامی روستاهای شهرستان قرچک برگزار می‌شود و طی ۳ روز در خدمت مردم خواهد بود.

وی گفت: در این نمایشگاه کارآفرینان روستایی محصولات خود را در غرفه هایی همچون قالی بافی، چرم دوزی، عروسک بافی، مشبک کاری، پوشاک، مجسمه سازی، ظروف بلو و پلاستیک، ظروف سفال، گل و گیاه، شیرینی، گلهای دست ساز، ظروف سرامیکی، صتایع چوبی، عفاف و حجاب و غیره عرضه خواهند کرد.

بخشدار مرکزی قرچک افزود: در کنار برپایی غرفه ها، برنامه های دیگری همچون برپایی سیاه چادر عشایر و پخت نان و آش محلی و دیگر برنامه های فرهنگی نیز اجرایی خواهد شد.

قیصرپناه با تاکید بر اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های کارآفرینان روستایی و حمایت از آنان می‌باشد، بیان کرد: یکی اولویت های ما حمایت از اشتغال زایی در روستاها است و در این راستا با برگزاری نمایشگاه ها و دیگر اقدامات حمایتی سعی خواهیم کرد فضای لازم را برای تقویت و توسعه این حوزه فراهم سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *