وبینار مدیریت کسب‌وکار در بحران

وبینار مدیریت کسب‌وکار در بحران
توضیحات وبینار

همیشه همه چیز اونجوری که ما می‌خواییم پیش نمیره!

یه وقتایی درست زمانی که می‌خوای یه نفس راحت بکشی و خوشحالی از اینکه کسب‌وکارت داره خوب پیش میره، یه دفعه یه اتفاق غیرقابل پیش بینی میوفته و حسابی کسب‌وکارت رو تحت تاثیر قرار میده.

ما نمی‌تونیم این اتفاقات رو پیش‌بینی کنیم و یا جلوی این اتفاقات رو بگیریم ولی میتونیم روی خودمون و مهارت‌هامون کار کنیم تا در شرایط بحران بتونیم اوضاع رو تا حدودی کنترل کنیم و به سلامت از این طوفان‌ها عبور کنیم.

اما واقعا توی زمان بحران باید چیکار کرد؟ فرمولی برای نجات کسب و کار ما وجود داره؟

واقعیت اینه که نمیشه یه نسخه ثابت به همه کسب‌وکارها داد، چون شرایط و استراتژی هر کسب‌وکار متفاوته و بهترین کسی که می‌تونه برای کسب‌وکار شما نسخه بپیچه، خود شما هستین. اما به طور  کلی راه‌حل‌های جامعی برای مواجهه با چالش‌های غیرمنتظره وجود داره و ما در آکادمی منظم تصمیم گرفتیم یک مجموعه وبینار برای راهنمایی صاحبین کسب‌وکارهای دیجیتال برگزار کنیم. این وبینارها به شما کمک می‌کنه تا تجربیات افرادی رو بشنوید که توی شرایط بحران مجبور به تصمیم‌گیری شدند و شما هم میتونید از دل این صحبت‌ها، ایده‌هایی برای کسب‌وکار خودتون پیدا کنید.

قرار تجربیات چه افرادی رو بشنویم؟

علیرضا کاظم زاده (مدیر ارتباطات بازاریابی ازکی) قراره از چالش‌های کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی بگه و در این وبینار نمونه‌های مختلفی از تصمیم‌گیری کسب و کارها در بحران رو بررسی کنه.

امین اسماعیلی (مدیر خلاقیت آژانس وبسیما) قراره از تصمیم‌ شتاب‌‍زده برای طراحی سایت و سئو بدون در نظر گرفتن بازه زمانی بازدهی این فرآیندها در کسب‌وکارها صحبت کنه.

علیجاه شهربانویی (مشاور تبلیغات، بازاریابی و برندینگ) در این وبینار با در نظر گرفتن این موضوع که بازاریابی و تبلیغات یکی از کانال‌های اصلی فروش در کسب و کارهاست قراره از کمپین‌هایی که به دلیل شرایط فعلی متوقف شدند و استراتژی‌هایی که باید به عنوان یک برند توی وضعیت فعلی در پیش بگیریم بگه.

مجید کثیری (مدیرعامل سایت اخبار رسمی و کارشناس روابط عمومی) قراره در مورد اهمیت روابط عمومی بگه در شرایطی که فعالیت کسب و کارها درشبکه های اجتماعی و تبلیغات توسط برندها و یا هر اقدام دیگری می‌تونه برای برند حاشیه ایجاد کنه.

نادر وهاب آقایی (مدرس و مشاور کسب‌وکار) درباره اینکه شبکه‌سازی چه تاثیری در شرایط بحرانی میذاره صحبت می‌کنه، نکته‌ی مهم  اینه که خیلی از مدیران کسب و کار به کمک ارتباطاتی که داشتن توی این شرایط تونستن تصمیم‌های بهتری بگیرن.

عادل طالبی (موسس آکادمی منظم) درباره نحوه مدیریت و سیستم‌سازی کسب‌وکارها برای مواجهه با شرایط بحران صحبت می‌کنه.

چرا هزینه دریافت می‌کنید؟ این پول کجا می‌رود؟

آکادمی منظم هیچگونه منفعت مالی از برگزاری این وبینارها ندارد و این مبلغ کمی هم که درنظر گرفته شده، تماما به خیریه اهدا می‌شود.
ما در آکادمی منظم تصمیم گرفتیم در جهت مسئولیت اجتماعی که داریم و با هدف کمک به کسب‌وکارها در این روزهای بحران، کاری انجام بدیم که شاید بتونیم نقش کوچیکی در نجات یک کسب‌وکار داشته باشیم.

مخاطبین
  • صاحبان کسب‌وکارها
  • مدیران شرکت‌های بزرگ و متوسط
  • مدیران کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها
  • مدیران دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات
  • مدیران روابط عمومی و ارتباطات
  • کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
  • کارشناسان روابط عمومی و ارتباطات
  • کارشناسان تبلیغات و کمپین منیجرها
  • دیجیتال مارکترها

و همه فعالان و علاقه‌مندان حوزه کسب‌وکارهای دیجیتال

زمان برگزاری

شروع وبینار:  22 آذر 01 – ساعت 19:00

مدت وبینار: 12 ساعت

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در وبینار بر روی متن کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *