وبینار معارفه کوچینگ مدرسان

وبینار معارفه کوچینگ مدرسان
توضیحات وبینار

🎬 سکانس اول

وبینار شروع میشه، و شما همزمان با 120 نفر دیگه آنلاین هستین. برای اولین باره که این مدرس رو میبینی. چیزی که باعث شده بود تو این وبینار شرکت کنی، پوستر و متن جذابی بود که تو صفحه ی این وبینار دیده بودی.

.

مدرس آنلاین میشه، با یک لبخندی که نشون میده اعتماد به نفس بالایی داره ، با چندتا سوال شروع می کنه. با صحبت هاش توجه تو رو قلاب خودش کرده . از همین اول احساس می کنی آدم قابل اعتماد و با اعتباریه و انگار که خیلی وقته اونرو میشناسی.

.

در طول وبینار تو رو مجذوب محتوای خودش کرده، سریع به این نتیجه میرسی که این مدرس واقعا به چیزی که میگه مسلطه، و پیچیده ترین مطالب رو خیلی ساده میگه، جوری که کامل درکش می کنی.

.

از همین الان این سوال واست پیش میاد که آیا این مدرس دوره های دیگه ای هم داره، انگار پاسخ سوالاتی که خیلی وقته پیدا نکرده بودی رو این مدرس داره به تو میده،  منتظر میمونی تا وبینار تموم بشه و این سوال رو بپرسی.

.

🎬 سکانس دوم

.

تا اینکه مدرس در انتهای وبینار، دوره خودش رو معرفی می کنه و لینک ثبت نام رو ارسال می کنه.  شما که برای راه حل مدرس کلی هیجان زده شده بودی، به سرعت روی لینک دوره کلیک می کنی و در دوره ثبت نام می کنی.

.

برای خودت هم عجیبه که چطور به یک آدم غریبه اینقدر راحت اعتماد کردی و تو کمتر از 2 ساعت از لحظه ای که با اون آشنا شدی، در دوره ثبت نام کردی.

.

علاوه بر تو، چندین نفر دیگه هم بلافاصله در دوره ثبت نام کردن تا از اطلاعات اون مدرس برخوردار بشن. این مدرس، تو همون 2 ساعت، تونست 14 میلیون، دوره اموزشی بفروشه. اونهم فقط با 50 نفری که تا انتهای وبینار آنلاین بودن.

.

به همین سرعت، بدون اینکه بخواد ساعت ها تو پیج اینستاگرامش محتوا تولید کنه و استوری بذاره، فقط در کمتر از 2 ساعت به این درآمد رسید

.

هیجان انگیز نیست 😍

.

چرا تو این مدرس نباشی؟

.

چرا تو در کمتر از 2 ساعت به 14 میلیون نرسی، بدون اینکه لازم باشه ساعت ها تو اینستاگرام محتوا تولید کنی و استوری بذاری.

.

اما واقعا چطور ممکنه برای تو که تا حالا هیچ دوره ای برگزار نکردی و وبیناری نذاشتی، این اتفاق بیوفته؟

.

چطور می تونی دانشی که تا الان به دست آوردی، چه از طریق کتاب هایی که خوندی، دوره هایی که شرکت کردی و چه از طریق تجربه هایی که کسب کردی رو تبدیل کنی به دوره های آموزشی و اونرو از طریق وبینار بفروشی؟

.

چطور میتونی پوستر و متن جذاب برای وبینارهات بنویسی، جوری که آدمها علاقه مند بشن و به سرعت در وبینارت شرکت کنند؟

.

چطور می تونی در زمان کمی، به پرزنت و صحبت کردن به صورت آنلاین مسلط بشی، جوری که هر کسی که تو رو دید، احساس کنه سالها داری این موضوع رو  آموزش میدی؟

.

تو وبینار چی رو، چجوری بگی، که در نهایت باعث بشه شرکت کننده ها، در انتهای وبینار وارد صفحه پرداخت بشن و دوره تو رو بخرن؟

.

اصلا چطور باید دانشت رو تبدیل به دوره ی آموزشی کنی؟

.

✅ پاسخ تمام این سوالات در وبینار معارفه کوچینگ مدرسان با جزئیات دقیق گفته میشه.

.

پس همین الان، بدون اینکه این فرصت رو از دست بدی، در وبینار ثبت نام کن ، چون تو این وبینار به خیلی از سوالاتی که داری، پاسخ داده شده، مطمئن باش بعد از وبینار باورهای محدود کننده ای که نذاشته شروع کنی رو کنار میذاری و بلافاصله اولین قدم رو بر میداری.

.

⏰ برای ثبت نام کافیه روی بلیت VIP کلیک کنی و به طور رایگان تا قبل از اینکه این بلیت تموم بشه در وبینار حضور پیدا کنی.

.

این وبینار فقط مخصوص 2 گروه هست 👇

.

🔸 افرادی که در حال حاضر مدرس هستن، ولی نتیجه خوبی تو فضای آنلاین نگرفتن؟

🔸 افرادی که تو یک موضوع دانش خیلی خوبی دارن، و به آموزش دادن اون علاقه دارن، ولی نمی دونن از کجا و چجوری باید شروع کنند؟ و تا حالا از این کار درآمدی نداشتن.

مخاطبین

🔸 افرادی که در حال حاضر مدرس هستن، ولی نتیجه خوبی تو فضای آنلاین نگرفتن؟

🔸 افرادی که تو یک موضوع دانش خیلی خوبی دارن، و به آموزش دادن اون علاقه دارن، ولی نمی دونن از کجا و چجوری باید شروع کنند؟ و تا حالا از این کار درآمدی نداشتن.

زمان برگزاری

  • 14 آذر 01 – ساعت 20:00
  • مدت وبینار: 40 دقیقه

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در وبینار بر روی متن کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *