پرداخت ۶۰ میلیارد تومانی تبصره ۱۸ صندوق کارآفرینی امید کرمان

صندوق کارافرینی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

مدیر صندوق کارآفرینی امید کرمان از پرداخت تسهیلات ۶۰ میلیارد تومانی تبصره ۱۸ برای راه اندازی ۳۸۶ طرح اشتغالزایی در این استان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، یوسف پورواجد روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تسهیلات در قالب تفاهم نامه ها با جهاد کشاورزی شمال و جنوبی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، بهزیستی، کمیته امداد، میراث فرهنگی (معاونت صنایع دستی) و پارک فناوری استان کرمان به ۳۸۶طرح اشتغالزایی پرداخته و برای ۳۲۰ نفر اشتغالزایی شده است.

به گفته پورواجد استان کرمان بیشترین پرداختی تسهیلات تبصره ۱۸ به حوزه های کشاورزی، انتقال آب، پرورش دام و طیور و غیره اختصاص داشته است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ می توانند به ادارات طرف قرارداد این تفاهم نامه مراجعه کنند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از پرداخت ۸۲ فقره تسهیلات روستایی این صندوق با اعتباری بالغ بر ۹میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد .

وی افزود: بر اساس طرح شمسا (تفاهم نامه سه جانبه صندوق کارآفرینی امید ،بنیاد برکت و خیرین استان ) در شهرستان های بردسیر و سیرجان به ۱۱۰ پرونده مبلغ پنج میلیارد و ۷۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کرمان خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم نامه صندوق با سازمان زندان ها به ۲۹ پرونده ۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *