چالش‌های مدیریت منابع انسانی

چالش‌های مدیریت منابع انسانی

توضیحات

مدتی‌ست موج «آماده شروع به همکاری» یا همون «open to work» در لینکدین به راه افتاده. خیلی شرکت‌ها در حال تعدیل نیرو هستن یا خیلی از همکارامون به فکر مهاجرت افتادن. همه اینا یه معنی داره، این که «اوضاع خوب نیست»شرکتی که مجبور به خداحافظی با سرمایه اصلی‌اش یعنی «همکارانش» می‌شه یا نخبه‌ای که قید خانواده و دوست و آشنا و کارش رو می‌زنه و می‌خواد مهاجرت کنه؛ با یه نگاه گذرا به هر دو طرف این ماجرا میفهمیم که هر دو در شرایط سختی قرار گرفتن و طاقتشون طاق شده.در یازدهمین رویداد چامه می‌خوایم به تجربه کسانی گوش بدیم که قبلا توی یه همچین شرایط سختی قرار گرفتن ولی دوباره تونستن از جاشون بلند بشن و ادامه بدن‌.

و این شد که تصمیم گرفتیم موضوع یازدهمین رویداد چامه رو «مدیریت منابع انسانی در بحران» انتخاب کنیم و راجع به این مسئله در کشور خودمون صحبت کنیم.

پنل تخصصی رویداد:

مهمانان چامه بعد از این که تجربیات خود را درباره مدیریت منابع انسانی در بحران به اشتراک گذاشتند، در پنل این رویداد به شکل تخصصی‌تر به تحلیل این مسأله می‌پردازند و نقطه نظراتشان را تشریح می‌کنند. در انتهای این بخش نیز حضار سوالاشان را از مهمان‌ها می‌پرسند

زمان برگزاری

  • شروع: پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
  • پایان: پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰

جها کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در دوره بر روی متن کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *