کسب و کار های استارتاپی نیاز های جامعه را شناسایی می کنند

استارتاپ

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون گفت: کسب وکارهای استارتاپی باید به سمت وسویی حرکت تا نیازهای جامعه را شناسایی و رفع کنند.

سید محمدرضا حسینی در آئین اختتامیه سومین دوره رویداد استارتاپی صنعتی دانشگاه مازندران و معرفی سه ایده برتر در این رویداد از برگزاری رویدادهای استارتاپی در کشور استقبال کرد و گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای حمایت از رویدادهایی که سبب ایجاد کسب و کار می‌شود خواهد کرد.

معاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: یکی از راه‌های سلوک رفع نیاز مردم است و کار آفرینی، تولید شغل و هر حرکت و اندیشه‌ای که مقدمه کار و کار آفرینی باشد یک حرکت الهی است.

وی بیان کرد: باید کسب و کارهای استارتاپی به سمت و سویی حرکت کنند که نیازهای جامعه را شناسایی و در راستای برطرف کردن آن گام بردارند.

در مراسم اختتامیه با انتخاب داوران به ترتیب به سه تیم «صنایع سبز» با ایده پسماند صنایع معدنی، تیم «نانو بگ» با ایده کیسه یورستومی برای افراد سرطانی و تیم «ای کور» با ایده شکر رژیمی بر پایه سبوس گندم به عنوان نفرات اول تا سوم به عنوان ایده برتر هدایایی به مبلغ ۴۰ میلیون، ۶۰ میلیون و ۸۰ میلیون تومان اهدا شد و در نهایت ایده این سه تیم به بنیاد ملی نخبگان و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه مازندران برای ساخت محصول اولیه و ثبت شرکت معرفی شدند.

در این رویداد ۱۱ گروه دانشجویی رقابت داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *