آغار واگذاری زمین در فاز توسعه شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان

شهرک صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مساحت قابل توجهی زمین صنعتی به شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان الحاق شد که این اقدام گامی بلند در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال و توسعه شهرک‌های صنعتی این استان است.

به نقل از فارس، «رسول سواری» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته مساحت قابل توجهی زمین صنعتی به شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان الحاق شد که این اقدام گامی بلند در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال و توسعه شهرک‌های صنعتی این استان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان، زمین با کاربری صنعتی و کارگاهی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان از امروز آماده واگذاری به متقاضیان و صنعتگران استان است، افزود: با گذشت بیش از ۱۵ سال از آخرین مجوز واگذاری زمین در این شهرک، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مجوزهای لازم برای واگذاری زمین در شهرک فوق را محقق نمود.

سواری با بیان اینکه صنایع سبز و دانش‌بنیان، صادرات محور، اشتغال آفرین و کم آب‌بر در اولویت واگذاری زمین در این شهرک قرار دارند، عنوان کرد: توسعه کارآفرینی، اشتغال و توسعه شهرک‌ها به‌عنوان یکی از وظایف اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی از اهداف اصلی این واگذاری محسوب می‌شود.  

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان اضافه کرد: کارآفرینان و صنعتگران از امروز می‌توانند با اخذ مجوز تاسیس از مراجع ذی‌صلاح برای انتخاب زمین به روش الکترونیکی از طریق سایت http//.eservice.isipo.ir  نسبت به انتخاب و دریافت زمین در زون تخصصی مورد نیاز اقدام نمایند.

به گزارش فارس، شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان در محدوده شهرستان شاهین شهر و ابتدای جاده علویجه واقع شده است؛ ۸۰ شهرک صنعتی مُصوب در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۵ شهرک صنعتی عملیاتی شده و در حال واگذاری است، همچنین ۵۰ درصد از شهرک‌های صنعتی استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند و حدود ۱۵۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال این استان مشغول به کار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *