اجرای مدل البرز برای توسعه مشاغل خانگی در کشور

اجرای مدل البرز برای توسعه مشاغل خانگی

نایب رئیس قرارگاه رفاه مردم در حوزه اشتغال و معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: الگوی ایجاد مراکز توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی در کشور به عنوان یکی از دستاوردهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اجرا می‌شود.

ه گزارش پایگاه خبری مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا، عیسی منصوری درباره اولین مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی کشور در کلانشهر کرج گفت: اینگونه مراکز که با هدف بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی راه اندازی می‌شود محل حضور و تعامل فعالان در زنجیره ارزش حوزه مشاغل خانگی است.

ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی یکی از تعهدات شهرداری‌هاست

نایب رئیس قرارگاه رفاه مردم در حوزه اشتغال با اشاره به اینکه مساله بازار یکی از مسائل مهم حوزه مشاغل خانگی است افزود: بر اساس قوانین پایه که در کشور وجود دارد ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی یکی از تعهدات شهرداری‌هاست که کمتر به آن ها توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه کار البته کار ما به این جا ختم نمی‌شود یادآور شد: تسهیل ایجاد بازارها در حوزه مشاغل خانگی در استان‌ها و شهرهای مختلف از موضوعاتی است که باید شهرداری‌ها و دستگاه‌های مختلف باید به آن توجه کنند و ایجاد اولین مرکز توسعه مشاغل خانگی در استان البرز گامی مثبت و مهم در این راستا ارزیابی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *