ادارات اصفهان، بیشترین تأخیر را در صدور مجوز کسب و کار در کشور دارند

صادر کردن مجوز

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: دستگاه‌های اجرایی این استان، بیشترین تأخیر را در صدور مجوزهای کسب و کار در سطح کشور دارند. امیررضا نقش، روز دوشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خاطرنشان کرد: این در حالیست که شایستگی و ظرفیت استان اصفهان بیش از این است که چنین موضوع مهمی مغفول بماند و در این راستا مدیران کل دستگاه‌ها بایستی با جدیت بیشتری به این موضوع بپردازند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان تنها تا ۳۰ آذر سال جاری فرصت دارند تا درخواست‌های صدور مجوز کسب و کار خود را تعیین تکلیف کنند.

نقش تصریح کرد: طبق قانون اگر تا ۳۰ آذر دستگاهی مجوز کسب و کار را تعیین تکلیف نکند، سامانه بصورت خودکار مجوز مربوطه را صادر می‌کند و تمام مسوولیت های صدور مجوز بدون تاییدیه‌ نیز بر عهده شخص مدیرکل دستگاه مربوطه خواهد بود.

وی هشدار داد: به استناد تبصره یک ماده هفت قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی؛ اشخاصی که در صدور مجوز کسب و کار اخلال یا اهمال کنند به دستور استاندار به هیات تخلفات اداری معرفی می‌شوند زیرا تسریع در صدور این مجوزها از اولویت‌های کاری دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *