افتتاحیه رویداد بزرگ اشتغال بانوان استان اصفهان

رویداد-بزرگ-اشتغال-بانوان-استان-اصفهان

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کار های نوین جوانان وندا:

رویداد اشتغال بانوان استان اصفهان با مشارکت شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان و با حضور مشاوران و مسئولین امور بانوان فرمانداری های استان و سخنرانی ویدئویی زینب اختری مدیرکل محترم امور بانوان وزارت کشور شنبه سیزدهم اسفندماه افتاح شد.

برگزاری کارگاه آموزشی، با موضوع “اشتغال نوین” در رویداد بزرگ اشتغال بانوان استان اصفهان .

️ مدرس: جناب آقای دکتر مصطفوی مدیرعامل انجمن مردم نهاد پویندگان نوید زندگی، پژوهشگر و فعال حوزه اجتماعی اشتغال .

️ دکتر سید محمدعلی مصطفوی، مجری و مدرس دوره اشتغال‌زایی بانوان دستاوردهای موردانتظار این دوره را به شرح زیر عنوان کرد: ۱. برندسازی محصولات بانوان در سطح استان و ایجاد یک برند واحد جهت تسهیل فروش. ۲. راه‌اندازی مراکز مشاوره کسب‌وکار ویژه بانوان در هر شهرستان با مدیریت اعضای حاضر در دوره.

حضور سرکار خانم دکتر اختری مدیر کل اموربانوان و خانواده وزارت کشور در رویداد بزرگ اشتغال بانوان استان اصفهان به صورت وبینار.

️ دکتر اختری:

️ کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش اثربخشی طرح‌های حوزه اشتعال نیاز به نگاه همه‌جانبه و کامل به موضوعات است و علت عدم کارآمدی بسیاری از طرح‌ها به دلیل نداشتن همین همه‌جانبه‌نگریست. بنابراین توجه به سایر نقش‌های زنان از جمله نقش مادری و همسری و در اولویت قراردادن خانواده در این طرح درنظر گرفته شده است‌.

️ مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور ضمن اشاره به طرح « توانمندسازی و اشتغال‌پذیری اجتماعی بانوان با رویکردهای نوین» و پیشرانی استان اصفهان در این امر، طرح مذکور را دارای دو ویژگی منحصر‌به فرد و ممتاز دانست: ۱.همه جانبه‌نگری و ارائه مدل جدید توانمندسازی زنان با توجه به خانواده و نقش‌های همسری و مادری. ۲. مردمی بودن طرح و پیشبرد اهداف توسعه اشتغال با تسهیلگری نیروهای مردمی توانمند‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *