تجاری سازی شرکت ها تسهیل شد

تجاری سازی

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

سیدجواد حسینی، عضو هیات مدیره شرکت کیفیت سازان سبز با اشاره به این که خدمات مشاوره و ثبت انواع شرکت قابلیت تجاری سازی ازجمله خدماتی است که به شرکت ها ارائه می شود، گفت: عارضه یابی وشناخت گلوگاه ها، تهیه پیش طرح توجیهی PFS و تهیه طرح کسب وکار از جمله مواردی است که برای شرکت های فناور و دانش بنیان انجام می شود.
مشاوره اخذ گواهی انطباق محصول دانش بنیان
تهیه بوم مدل کسب وکار، تهیه طرح توجیهی، تهیه گزارش تحلیل مالی، مشاوره فروش محصولات فناورانه وخدمات فن بازار، انجام خدمات لیزینگ محصولات دانش بنیان، مشاوره گواهی انطباق محصول دانش بنیان و مشاوره انتقال فناوری نیز از سوی شرکت کیفیت سبزسازان انجام می شود.
مستندسازی دانش فنی، خدمات شتاب دهی، ارزیابی سطح فناوری، ارزش‌گذاری و قیمت‌گذاری فناوری، مشاوره راه اندازی وارتقاء واحد تحقیق و توسعه و اخذگواهی تحیقیق و توسعه، طراحی فرآیندهای مدیریت فناوری و نوآوری و توسعه محصول جدید نیز در شرکت انجام و در اختیار دانش بنیان ها قرار می گیرد.
تجاری سازی و ارزآوری
این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: مهم ترین دست آوردی که تجاری سازی برای شرکت ها دارد، کاهش هزینه ها، تسهیل صادرات و به دنبال آن صرفه جویی ارزی و ارزآوری برای کشور است زیرا محصولات دانش بنیان ایران ساخت فرصت بیشتری برای خودنمایی پیدا می کنند.
اشتغال آفرینی و جذب متخصصان در مجموعه های علمی و افزایش حجم فروش و به دنبال آن افزایش سرمایه در گردش نیز سبب می شود تا توسعه اقتصادی نیز برای کشور رقم خورده و شرکت های دانش بنیان در مسیر صحیح فعالیت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *