حداکثر 20میلیارد ریال وام برای توسعه کسب و کار

وام 20میلیاردریالی کسب وکار

به گزارش مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

اگر شما از موسسان یا صاحبین کسب و کارهای IT محور هستید که بر اساس یک ایده خلاق و نوآورانه شکل گرفته‌اند، روی سخن ما با شماست.

حال که از مرحله خطیر تاسیس با موفقیت عبور کرده‌اید و چالش‌های متعدد آن را پشت سر گذاشته‌اید، بالاخره توانسته‌اید ایده‌های بالقوه خود را بالفعل کنید و از این مسیر درآمدهایی را کسب کرده و به مرحله توسعه برسید.

با این حال حتما تا کنون با چالش‌های دیگری در این سطح روبه رو شده‌اید و می‌دانید که هنوز اول راه است!

در این مرحله کسب و کار شما برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر به حمایت مالی و راهنمایی متخصصین با تجربه بیش از هر زمان دیگری نیازمند است. اغلب کسب و کارهایی که در این سطح بتوانند با جذب سرمایه سهم بازار بیشتری را تصاحب کنند و به صورت اصولی و با راهنمایی متخصصین مسیر رشد را در پیش گیرند، توانایی تبدیل شدن به کسب و کارهای بزرگ و موفق را خواهند داشت.

ازهمین روی شبکه حمایت و رشد کسب و کارهای نوآور از گرد هم آمدن کارشناسان دغدغه مند شکل گرفت تا با ایجاد سازوکاری معین نسبت به شناسایی کسب و کارهای آتیه‌دار اقدام نموده و به آنها کمک کنند تا مراحل توسعه خود را با ریسک کمتری سپری کرده و به نتیجه برسانند. این سازو کار معین در قالب شبکه “عطف” به اجرا در آمده است و حامیان بزرگی چون موسسه اعتباری ملل این کمپین را همراهی می‌کنند.

شبکه عطف بنا دارد تا با برگزاری رویدادی، نسبت به شناسایی کسب و کارهای برگزیده اقدام کند. شش کسب و کار برگزیده در این رویداد از امتیازات تسهیلاتی به شرح ذیل برخوردار خواهند بود:

۱- مبلغ تسهیلات بین ۱۰ الی ۲۰ میلیارد ریال

۲- سود تسهیلات ۶%

۳- بازپرداخت تسهیلات بین ۱۲ الی ۶۰ ماه

کسب و کارهای نوآور برای شرکت در این رویداد می‎توانند با مراجعه به سایت www.shabakeatf.com ضمن آشنایی با فرایند اعطای تسهیلات و روند اجرایی کمپین، فرم تشریح طرح توسعه خود را تکمیل نمایند.

پس از آن درخواست‎های شرکت‌ها توسط فعالان و متخصصین حوزه کارآفرینی و همچنین کارشناسانی از سوی حامیان مالی، ارزیابی خواهد شد و در نهایت طی مراسمی با تشریح نحوه ارزیابی درخواست‎ها، شش کسب و کار برگزیده معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *