دوره آنلاین سیستم جذب مشتری

جذب مشتری

بزار یک بهت بگم، کسب و کار آنلاینی که اصول این دوره رو اجرا نکنه به زودی از بین خواهد رفت.درشرایط  بحرانی باید از هر تهدید یک فرصت ساخت. این بحران ممکن است در هر مرحله از کسب و کار شما اتفاق بیفته و نیازه که گزینه های جایگزین بررسی و در سریع ترین زمان ممکن برای ادامه فعالیت و تغییر شرایط تصمیم گیری بشه. در دوره جذب مشتری با تمام روش های جایگزین  اینستاگرام برای ادامه فعالیت آشنایی پیدا می کنید و می تونین نسبت به شرایط و حیطه کاری خود بهترین راه را برای خود انتخاب کنید. در ادامه مسیر به شما نحوه ی فعالیت،بازاریابی و کسب درآمد از این روش ها رو نیز آموزش دادیم. بعضی از راه های بازاریابی می تونن زمان بر و پرهزینه باشن؛ بنابراین باید گزینه مطلوب و مناسبی رو انتخاب کنید که بتونید اون رو با موفقیت پشت سر بگذارید. برای مثال یکی از راه های جایگزین، زدن سایته و روش بازاریابی آن سئو است. سئو می تونه زمان بر و با هزینه های بالا باشه. اکثر افراد فکر می کنن زدن سایت کافی است اما نمی دونن باید با صبوری و با پرداخت هزینه به متخصص سئو، بازاریابی کنن و درآمد کسب کنن. شناخت مسیر و آگاهی نسبت به قدم هایی که باید بردارید به شما کمک می کنه تا به هدف نهایی خودتون، یعنی کسب درآمد بالا برسید.

سرفصل های اصلی دوره جذب مشتری

فصل اول: نقشه راه بازاریابی مدرن ( 6 درس، 57 دقیقه)

در این فصل به معنا و مفهوم بازاریابی،تفاوت بازاریابی مدرن و سنتی، سیستم بازاریابی مدرن، روش ها و بسترهای بازاریابی مدرن پرداخته ایم.

فصل دوم: جذب مشتری از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها( 30 درس، 285 دقیقه)

در این فصل به امکانات و ویژگی های پیام رسان تلگرام اشاره کرده ایم و در ادامه نحوه ی فعالیت در کانال، تولید محتوا، بازاریابی و در نهایت تبلیغات در تلگرام را آموزش داده ایم.

فصل سوم: جذب از طریق سایت های واسط ( 7 درس، 95 دقیقه)

در فصل سوم بعد از معرفی انواع سایت های واسط، چند سایت معتبر در حیطه های مختلف به همراه نحوه ی فعالیت در آن ها را نیز معرفی کرده ایم.

فصل چهارم: جذب از طریق گوگل (13 درس، 105 دقیقه)

فصل چهارم به روش های جذب از طریق گوگل، سئو و انواع آن و تبلیغات در گوگل اختصاص داده شده است.

فصل پنجم: جذب از طریق تبلیغات تحت وب (7 درس، 75 دقیقه)

در این فصل بعد از آشنایی با تبلیغات، انواع آن و هزینه های تبلیغات آشنا می شوید و در نهایت میآموزید که چگونه یک کمپین طراحی و اجرا کنید.

فصل ششم: اصول طراحی سایت (8 درس، 85 دقیقه)

فصل ششم در رابطه با مزیت داشتن وب سایت، انواع و ساختار سایت های بیزینسی صحبت می کند.

فصل هفتم: سیستم فروش مستقیم( 10 درس، 175)

در این فصل می آموزیم که چگونه لیستی از مخاطبین خود داشته باشیم و چگونه می توانیم بازاریابی تلفنی، پیامکی و حضوری انجام دهیم.

فصل هشتم: برگزاری جشنواره فروش (7 درس، 125 دقیقه)

فصل هشتم در راستای استراتژی جشنواره فروش، هدف جشنواره فروش و در نهایت طراحی جشنواره فروش شما را راهنمایی می کند.

فصل نهم: بازاریابی تک صفحه ای(6 درس، 65 دقیقه)

در فصل پایانی دوره به برنامه بازاریابی مدرن و نحوه اجرای آن پرداخته ایم.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *