راه‌اندازی نخستین مرکز کارآفرینی اجتماعی شهر تهران در منطقه ۱۵

افتتاح

به گزارش مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

نخستین مرکز کارآفرینی اجتماعی شهر تهران بر اساس مدل نیاز محله‌ای با حضور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۵ در محله افسریه افتتاح شد.

 سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت حمایت از کسب و کار‌های محله‌ای گفت: شهرداری تهران در تمامی زمینه‌های اجتماعی ورود خوبی داشته که امیدواریم با همکاری سایر سازمان‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی بتوانیم مسئولیت اجتماعی مان را در تمام بخش‌ها کامل کنیم.

وی افزود: این مجموعه با توجه به نیاز موجود منطقه به راه‌اندازی کسب و کار‌های خرد و متوسط و همچنین نیاز به ایجاد فرصت‌های شغلی و با هدف توسعه توانمندسازی و کارآفرینی افتتاح می‌شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه ۱۴ واحد کارگاهی در حوزه پوشاک با راهبری داوطلبانه گروه جهادی مصباح المبین در پاساژ توحید سه راه افسریه راه اندازی شده است، افزود: تاکنون ۴۵ نفر به طور مستقیم و ۵۰ نفر به طور غیر مستقیم در این مرکز فعال شده و با بهسازی انجام شده امکان افزایش ظرفیت اشتغال مستقیم و غیر مستقیم به ترتیب تا ۱۰۰ و ۲۵۰ نفر افزایش یافته است.

صباغ در ادامه اظهار داشت : واحد‌های کارگاهی این مرکز به مدت ۲ سال در اختیار شهروندان بومی خواهد بود که در ابتدای راه‌اندازی کسب و کار خود قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *