رضا رجایی: به گروه‌های استارت‌آپی معرفی شده از سوی خانه خلاق سپندار تسهیلات ارائه می‌شود

استارت اپ

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

رضا رجایی گفت: برای حمایت از استارت‌آپ‌های حوزه علوم انسانی و هنر به گروه‌هایی از سوی خانه خلاق و نوآوری سپندار معرفی شوند تسهیلات ارائه می‌شود.

در ابتدای این دیدار محمدصادق سبط الشیخ انصاری، مدیر خانه خلاق و نوآوری سپندار، ضمن عرض خیرمقدم، گفت: خانه خلاق و نوآوری سپندار با هدف کاربردی و تجاری‌سازی علوم انسانی و هنر تاسیس شده است و با امکانات کاملی مثل چاپ و نشر آواهیا، سالن تماشاخانه ظفر، استودیو ارسام، معماری و مرمت رادمان، کافه آواهیا، کمپانی سینما تئاتر سارا و موسسه فرهنگی هنری سپندار جاودان خرد پذیرای تیم‌هایی است که دارای ایده‌های نو در این عرصه‌ها باشند.

سپس محمد نجاری، مدیرعامل هلدینگ سپندار، از دغدغه خود برای حمایت از دانشجویان و نیز تحول در عرصه علوم‌انسانی و هنر متکی بر حمایت دولتی تا رهایی از این قید و حضور در بازار‌های جهانی سخن گفت. او با ذکر نمونه‌هایی موفق از کشور‌های پیشرفته و گردش مالی عرصه‌های علوم‌انسانی و هنر افزود: با افتخار می‌گویم که تا این لحظه در این بخش خصوصی از هیچ حمایت دولتی برخوردار نبوده‌ایم و معتقدم، حمایت‌های دولتی باید صرف آموزش و تحهیز بخش‌های خصوصی با برنامه مدون و زمان‌بندی معین تا خودکفایی این موسسات شود.

در ادامه بهرام دوست قرین، معاون هنری هلدینگ سپندار، به معرفی توانمندی‌های هنری این مجموعه پرداخت و گفت: کودک و نوجوان جامعه هدف ما در تولید محتواست و در خانه خلاق و نوآوری سپندار نیز، هم‌اکنون قصد تولید محتوا در همین حوزه را داریم.

در ادامه رضا رجایی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری تربیت مدرس، به معرفی این صندوق مالی و اعتباری پرداخت و از انواع شاخص‌های علمی برای حمایت‌های مالی در حوزه‌های علم و فناوری سخن گفت و با بیان اینکه حوز‌ه‌های علوم انسانی و هنر، حلقه مفقوده این صندوق‌ها بوده است، با خشنودی از فعالیت‌های علمی، اجرایی و محتوایی هلدینگ سپندار برای حمایت و ارائه تسهیلات به گروه‌های معرفی شده از سوی خانه خلاق و نوآوری سپندار اعلام آمادگی کرد. بازدید از امکانات و فضای کار اشتراکی خانه خلاق و نوآوری سپندار پایان بخش این دیدار صمیمی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *