سومین کنفرانس ملی تعالی فردی و کوچینگ کسب و کار

سومین کنفرانس ملی تعالی فردی و کوچینگ کسب و کار

سومین کنفرانس ملی تعالی فردی و کوچینگ کسب و کار

آموزش پرسنل و مدیران در سازمان ها و شرکت ها نه یک انتخاب بلکه یک الزام است. آموزش های مدیریتی، توسعه فردی و شغلی یکی دیگر از جنبه‌های آموزش سازمانی است.

توسعه فردی، توسعه کسب و کار، بازاریابی و فروش سه حوزه اصلی خدمات آکادمی خاص باش را تشکیل می‌دهند. همه افراد می‌توانند به جايگاه برترين در زمينه فعاليت خود دست يابند و ديگر موفقيت در انحصار معدودی از افراد نيست به شرط آنکه بر اساس يک مدل کارآمد و نقشه راهی جامع  و عملی که برگرفته از تجربيات واقعی افراد موفق در کشور خودمان و نيز در عرصه جهانی باشد، پيش برويم.

مدل هرم تخصص
آکادمی خاص باش (آقای دکتر وکیلی) با طرح مدل ابتکاری “هرم تخصص” برای همه افراد در زمینه های مختلف، چارچوبی ساده ولی قابل اجرا ارائه نموده است تا بتوانند نقشه راه اختصاصی خود را برای دستيابی به جايگاه افراد موفق طراحی و اجرا نمايند.

برای موفقیت، شایستگی های خاصی لازم است که هر فرد باید در خود پرورش دهد. سنگ بنای شروع یک تحول فردی، کشف معماری درست و چیدمان بهینه این شایستگی هاست. مدل هرم تخصص به شما کمک می کند تا بدانید برای دستیابی به بالاترین سطوح موفقیت در عرصه فردی و حرفه ای به چه مهارت‌ها و توانمندی‌هایی نیاز دارید، هر کدام را تا چه سطحی باید فراگیرید و این که اینها چگونه باید در کنار هم چیده شوند. 

لذا با توجه به شرایط امروز کشور و دنیا  تصمیم گرفتیم “سومین همایش ملی تعالی فردی و کوچینگ کسب و کار” را به صورت رایگان برگزار نماییم  تا همه افراد و صاحبان کسب و کار که خواهان رشد و پیشرفت هستند بدون هیچگونه دغدغه ای در این همایش حضور پیدا کنند و نکاتی کلیدی و راهگشا در این جهت کسب کنند. 

زمان برگذاری

  • شروع: دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
  • پایان: دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در کنفرانس بر روی متن کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *