شناسایی کسب و کارها، استارت آپها و دانش بنیانهای آماده

شناسایی کسب و کارهای آماده سرمایه گذاری
  • شروع: چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۰
  • پایان: شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۵ ساعت ۱۹:۰۰

شرکتهای دانش بنیان، نوپا یا استارتاپ، کسب‌وکارهایی هستند که بر پایه دانش و فناوری و در نتیجه کارآفرینی ایجاد شده‌اند، رشد سریعی داشته و در جهت تولید راه‌حلی نوآورانه و دوام‌پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته‌اند.
این شرکت‌ها معمولاً مبتنی بر ایده‌هایی ریسک‌پذیر هستند و ممکن است مدل کسب‌وکارشان به طور دقیق مشخص نباشد و بازار هدفشان نیز در حد فرض باشد. شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر حوزه‌ای ایجاد شوند. شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی برای حفظ پویایی سالم در اقتصاد ملی ضروری هستند؛ چرا که کارآفرینان نه‌تنها مشاغل ایجاد می‌کنند بلکه با افزایش رقابت و پر کردن خلأها سبب افزایش بهره‌وری صنایع می‌شوند. با در نظر گرفتن اینکه نوآوری‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی می‌توانند سهم قابل‌توجهی در فناوری‌های نوآورانه یک کشور داشته باشند، تامین مالی این شرکت‌ها در مراحل طول عمر شرکت از تولید ایده، راه‌اندازی و توسعه و درنهایت تجاری‌سازی و تبدیل‌شدن به یک شرکت معتبر از اهمیت به سزایی برخوردار است. یکی از راه های تامین مالی دانش بنیان ها و استارت آپ ها استفاده از پتانسیل های بازار سرمایه است.

مزایای شرکت در این رویداد:
“دانشگاه گلرنگ” در این رویداد به ارزیابی دقیق گروه های شرکت کننده می پردازد و در صورت کسب امتیاز لازم از سمت گروه ارزیابان علاوه بر  “معرفی کسب و کارها، شرکتهای دانش بنیان و استارت آپی برگزیده به شرکتهای گروه صنعتی گلرنگ به منظور سرمایه گذاری”، در هر دوره “جایزه استارت آپی استاد محمدکریم فضلی” را نیز به 3 نفر برگزیده اعطا می‌کند. 

ثبت نام در شناسایی کسب و کارها آماده سرمایه گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *