علیرضا قاسمی فرزاد: : شرکت‌های تولیدی همدان به سمت دانش‌بنیان کردن محصولات حرکت کنند

علیرضا قاسمی فرزاد

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

 استاندار همدان تاکید کرد که شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی در بخش‌های مختلف استان باید تلاش کنند رویکردشان را به سمت دانش‌بنیان کردن ،برای توان رقابت در سطح بازارهای داخلی و خارجی تغییر دهند.

به نقل از ایرنا علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه پنجشنبه در چهل و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان نیز در این راستا با تمامی توان، ارتباط و ظرفیت خود برای تحقق و تقویت این مهم شرکت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری استان را یاری دهد.

استاندار همدان تصریح کرد: دانش‌بنیان کردن و اشتغال‌زایی، باید در تمام بخش‌های اقتصادی و تولید تقویت شود.

قاسمی فرزاد  تاکید کرد: اتاق بازرگانی از ظرفیت ارتباطات خود با شرکت‌های بزرگ، سرمایه‌گذاران در راستای دانش‌بنیان کردن تولید و تقویت آن اقدام و زیرساخت‌ها برای حل مشکلات تولید کنندگان را فراهم کند. 

وی تصریح کرد: مساله محوری در حوزه اقتصاد و تولید نقش مهمی در حل مشکلات و مسائل کنونی دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه عدالت باید به درستی بین کارگر و کارفرما اجرا شود ، گفت: مکتب شیعه و به دنبال آن جمهوری اسلامی به دنبال جاری کردن عدالت در جامعه است.

 مقام عالی دولت در استان همدان از تمامی کارگران و کارفرمایان خواست تا حق و حقوق همدیگر را طبق قوانین موجود، بیش از پیش رعایت کنند. 

وی اظهار داشت: روابط کارگر و کارفرما در استان به گونه‌ای باید دنبال شود که حقی از هیچکدام از طرفین، ضایع نشود. 

استاندار همدان تصریح کرد: مجموعه مدیران استانی، در تلاش‌ هستند تا در شرایط کنونی، از ظرفیت و توان خود در راستای بهبود وضعیت کسب و کار و تولید استفاده کنند. 

قاسمی فرزاد افزود: خروجی این جلسه باید ضمن تسهیل و روان‌تر کردن روابط بین کارگر و کارفرما، مشکلات این حوزه را هرچه سریع‌تر حل و فصل کند. 

وی به مشکلاتی که در راستای دانش‌بنیان کردن تولید، با توجه به شعار سال وجود دارد اشاره کرد و از اتاق بازرگانی استان خواست که همراهی و کمک‌های لازم در جهت دانش بنیان کردن مجموعه‌های اقتصادی و تولید در دستور کار قرار دهد. 

کارشناسان و اعضای جلسه، با دقت قوانین مرتبط به کار را در قالب ۱۳ موضوع در دستورکار قرار دادند و در راستای رفع برخی مشکلات در این حوزه پیشنهاداتی را در سطح استانی و ملی ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *