علی نیک زادثمرین: با نامه‌‎نگاری و مکاتبه معضل بیکاری حل نمی‌شود

بیکاری

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با نامه‌‎نگاری و مکاتبه با مسئولان، معضل بیکاری حل نمی‌شود و باید برای حل مشکل ۷۰ هزار بیکار استان اردبیل پیگیری جدی انجام شود.

نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی صبح روز جمعه (٢٠ خرداد ماه) با حضور علی نیک زادثمرین نایب رییس مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی و جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و وزیر اقتصاد در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد.

نیکزاد نایب رئیس مجلس در این نشست با بیان اینکه دولت در سفر به استان اردبیل منابعی را مصوب کرده است، گفت: امیدوارم این مصوبات بزودی تحقق یافته و طرح‌های مصوب هم عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکل بیکاری مهم‌ترین دغدغه است، افزود: حل معضل بیکاری، مشکلات اجتماعی و فرهنگی جزو دغدغه دولت و مجلس است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با نامه‌‎نگاری و مکاتبه با مسئولان، معضل بیکاری حل نمی‌شود و باید برای حل مشکل ۷۰ هزار بیکار استان اردبیل پیگیری جدی انجام شود.

وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی استان اردبیل افسران جنگ اقتصادی هستند، تصریح کرد: این افراد دنبال رانت اقتصادی نبوده بلکه به دنبال رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان هستند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی مشکلات بیشتری در ارتباط با دریافت تسهیلات بانکی دارند که بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات به موقع بخش خصوصی را حمایت کنند.

گفتنی است در این جلسه پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی، موسوی و بدری نمایندگان اردبیل در مجلس، جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، خاندوزی، وزیر اقتصاد، عاملی، استاندار اردبیل و برخی مسئولان استانی حضور داشتند‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *