عیسی زارع پور: حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در دست اجرا است

عیسی زارع

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

وزیر ارتباطات در دیدار با نمایندگان مردم بافت، رابر و ارزوئیه و صدیف بدری و همچنین مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین به بررسی مشکلات ارتباطی هموطنان این مناطق پرداخت و در زمینه رفع موانع و مشکلات آنها دستوراتی صادر کرد.

 عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه برنامه دیدار با نمایندگان مردم و رسیدگی به مشکلات ارتباطی مردم، (دوشنبه) با صمداله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه و صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین دیدار کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدار‌ها به وضعیت ارتباطات و پوشش اینترنت پرسرعت در مناطق حوزه انتخابیه نمایندگان اشاره و تاکید کرد: روستا‌های باقی مانده بالای بیست خانوار در این مناطق تا پایان شهریور ماه سال آینده تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می‌گیرند.

وی در پاسخ به نمایندگان درباره نحوه حمایت از کسب و کار‌های اینترنتی نیز افزود: براساس مصوبه حمایت از کسب وکارها، معافیت از مالیات تا ۲ سال، پرداخت وام و تبلیغات، برخی از حمایت‌هایی است که آغاز شده و در حال انجام است.

زارع پور اشاره‌ای نیز به فعالیت پیام رسان‌های داخلی کرد و گفت: استفاده از پیام رسان‌های داخلی روز به روز بیشتر می‌شود و وزارت ارتباطات با تامین زیرساخت‌ها و پهنای باند خدمات مناسبی به این پیام رسان‌ها ارائه می‌کند.

به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات؛ نمایندگان حاضر در این دیدار‌ها نیز به مشکلات و مسائل مربوط به ارتباطات روستایی و همچنین ارتباطات ثابت در شهر‌ها و توسعه فیبرنوری اشاره کردند.

وزیر ارتباطات نیز برای بررسی بهتر وضعیت ارتباطات در روستاها، با یکی از اهالی روستای پتکان ارزوئیه تماس گرفت و وضعیت ارتباطات در این روستا را جویا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *