فرزانه فاخری: رویداد پیوند؛ فرصتی کم‌نظیر برای راه‌اندازی کسب و کار است

پیوند

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

دبیر اجرایی بوت‌کمپ کارآفرینی رویداد پیوند گفت: این رویداد فرصتی کم‌نظیر برای توسعه ایده‌های مفید و راه‌اندازی کسب و کار نو و فناورانه است که مسیر ایجاد اشتغال خودمحور دانشجویان و صاحبان ایده را هموار می‌کند.

فرزانه فاخری، در مورد این رویداد که توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: مخاطبان اصلی این رویداد، دانشجویان مقطع ارشد و دکتری دانشگاه علوم پایه هستند اما همه دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی می‌توانند در این رویداد و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند.

وی در رابطه با رشته‌های قابل توسعه در این رویداد، افزود: اولویت با دانشجویانی است که در رشته‌های شاخه علوم زیستی شامل بیوشیمی، بیوفیزیک، زیست‌شناسی سلولی مولکولی، ژنتیک، میکروبیولوژی مشغول تحصیل هستند، زیرا این شاخه قابلیت پژوهش و آزمایش نامحدودی دارد، البته این فراخوان حالت عمومی به خود گرفت و از شاخه مهندسی نیز دانشجویان صاحب ایده ثبت‌نام کردند که این موضوع باعث خرسندی است.

فاخری ضمن شرح بیشتر جزئیات ماهیت این بوت‌کمپ، اظهار کرد: در واقع این رویداد به نوعی پیونددهنده ایده‌های قابل توسعه و شکوفایی با متولیان کسب و کار است. یعنی دانشجویان و صاحبان ایده در این بوت‌کمپ شرکت می‌کنند و در این رویداد با صاحبان سرمایه و اشتغال مرتبط می‌شوند و در صورتی که ایده مطلوبی داشته باشند، مسیر رشد و توسعه در قالب ۵۰ ساعت آموزش رایگان به آن‌ها ارائه خواهد شد.

این مسئول در مورد تسهیلات مالی و کمک‌هزینه‌هایی که ارائه می‌شود، گفت: دوره‌ها و کارگاه‌های این رویداد به صورت رایگان برای علاقه‌مندان و دانشجویان برگزار خواهد شد. همچنین جذب سرمایه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت می‌شود و همین‌طور امکان دریافت تسهیلات برای تامین سرمایه تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان برای استفاده صاحبان ایده در نظر گرفته شده است.

دبیر اجرایی این رویداد در رابطه با نحوه ثبت‌نام دانشجویان و صاحبان ایده در بوت‌کمپ، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد باید ابتدا به وب‌سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پایه زنجان به آدرس Technopark.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام اولیه را انجام دهند. سپس با استفاده از طریق آدرس evnd.co/۴hAgo در دوره بوت‌کمپ کارآفرینی ثبت‌نام کرده و کد دریافتی را اسکن کنند. تاریخ برگزاری این رویداد در وب‌سایت پارک علم و فناوری اطلاع‌رسانی می‌شود که حدوداً اواخر خرداد و یا اوایل تیرماه امسال‌ تشکیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *