معرفی دوره تخصصی تحلیل شبکه های اجتماعی

دوره تحلیل شبکه های اجتماعی

توضیحات

چندین سال پیش که تازه ابزارهای مدیریت و توسعه وب مانند گوگل آنالیز – تگ ماینر – SEO – Adwords و … که آمده بودند کسی آنها را جدی نمیگرفت، اما بعد از مدتی مهارت در این سیستم ها یک تخصص و حال نیازمند همه افرادی هست که از وب درآمد زایی مستقیم و غیر مستقیم دارند. شبکه های اجتماعی را میتوان یکی از فرزند خواندگان وب دانست که رشد و توسعه آن بسیار بیشتر از وب شده است، در حال حاضر ابزارها و متدی برای رشد و توسعه شبکه های اجتماعی وجود دارد که اگر فردی به این ابزارها و متد تسلط داشته باشد، یک متخصص می شود و میتواند مانند افرادی که در چند سال پیش و حتی حال به ابزاری مثلSEO تخصص دارند درآمد زایی داشته باشند.
در این دوره به مبانی و اصول شبکه آشنا می شویم و یاد میگیریم چگونه میتوان مسائل را به شبکه تبدیل کرد و از قابلیت های شبکه برای حل آن ها استفاده کرد.
حال که توانسته ایم داده ها را استخراج کنیم و با مفاهیم علوم داده نیز آشنا شده ایم ، ابزار ها و نرم افزار های تحلیل این داده ها را با هم بررسی خواهیم کرد .
در این بخش بیشتر نگاهمان به شبکه های اجتماعی خواهد بود و ابزارها و کتابخانه هایی که در این حوزه میتواند به ما کمک کند تا بتوانیم به الگوریتم های شبکه های اجتماعی بیشتر آشنا شویم و از آنها بهره برداری کنیم .در این دوره در خصوص حوزه های ارزشمند برای یادگیری و سرمایه گذاری نیز توسط دکتر مسعود حیدری از استرالیا در سطح جهانی صحبت خواهد شد.

سرفصل ها

  1. مبانی تحلیل شبکه های اجتماعی
  2. جمع آوری داده
  3. ابزارها و کاربردهای تحلیل شبکه های اجتماعی

دوره تحلیل شبکه های اجتماعی

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره روی این متن کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *