می‌توان اصفهان را بعنوان استان پایلوت در حوزه کار و تولید اشتغال جوانان معرفی کرد

اصفهان پایلوت کار و تولید

ایرنا – مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: می‌توان اصفهان را بعنوان استان پایلوت(آزمایشی) کشور در حوزه کار و تولید اشتغال جوانان معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد طباطبایی، شامگاه یکشنبه در نشست تخصصی مدیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان اصفهان با موضوع “کارآفرینی، جوان و توسعه پایدار” در سرای ورزشکاران این شهر، استفاده از توان تشکل‌های جوانان برای توسعه و حل مشکلات استان را ضروری دانست.

وی گفت: سازمان‌های مردم نهاد جوانان در سطح استان، بسیار قوی، پرتوان و خلاقانه کار می‌کنند و حمایت همه‌جانبه از آنها سبب تسریع در حل مشکلات جاریست.

وی ادامه داد: جوانان، اهداف، آرمان و تفکرات خلاقانه‌ای در حوزه کار و کارآفرینی دارند که به توسعه، اشتغالزایی و حرکت سریعتر در مسیر پیشرفت منجر می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان خاطرنشان کرد: در مقوله توسعه پایدار سه بحث اقتصاد، اجتماع و محیط زیست وجود دارد که سازمان‌های مردم نهاد جوانان در سطح استان در این زمینه‌ها برنامه‌های خوبی ارائه کرده‌اند.

همچنین رییس کانون کارآفرینان اصفهان در این نشست گفت: جوانان در مسیر کارآفرینی نباید ناامید شوند زیرا این صفات منفی، آفت پویایی و پیشرفت است.

مهدی شیخ سجادیه اظهار داشت: اگرچه حمایت از تشکل‌ها ضروریست اما اعضای آنها باید این موضوع را نیز مد نظر قرار دهند که حفظ استقلال خود و در عین حال رعایت کار گروهی در این زمینه نیز مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، در این نشست از شماری از سازمان‌های مردم نهاد جوانان فعال در استان اصفهان تجلیل شد.

۲۶۳ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در بخش‌های گوناگون مانند اشتغالزایی و کارآفرینی، ازدواج، آسیب‌های اجتماعی، علوم و فناوری‌های زیستی فعالیت می‌کنند.

استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر دارای ۲۸ شهرستان، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان‌ یافته و بالغ‌ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *