نکات کاربردی برای تبلیغات موثر وبینار

تبلیغ وبینار

توضیحات وبینار
در دنیای بازاریابی، جذب لید با کیفیت بسیار مهم است و ما را در جهت رسیدن به اهداف مجموعه کمک می‌کند. متخصصین بازاریابی روش‌های متعددی برای جذب لید پیشنهاد می‌کنند. یکی از این روش‌ها جذب لید از طریق برگزاری وبینار می‌باشد.
هر فرد یا مجموعه‌ای می‌تواند اهداف متعددی از برگزاری وبینار داشته باشد. وبینارها کارکردهای مختلفی مانند تقویت قدرت برند، افزایش فروش، آموزش، سرگرمی، جذب لید، کسب درآمد و …. دارند و بر اساس انتخاب برگزارکننده، نحوه تعریف وبینار متفاوت خواهد بود.
عواملی مختلفی در تعریف وبینار مهم هستند که بر اساس هدف برگزارکننده مشخص خواهند شد. این عوامل شامل تعیین مدت زمان وبینار، محتوای وبینار، نوع مخاطبین، چگونگی طراحی پوستر و نقشه راه محتوایی وبینارها می‌باشد.
در این وبینار اهداف مختلف برگزاری وبینار معرفی خواهند شد. توضیحی در مورد انواع روش‌های جذب لید خواهیم داشت و جذب لید از طریق برگزاری وبینار معرفی خواهد شد. همچنین به نکات مهم در خصوص نحوه طراحی وبینار و تبلیغات آن مطرح پرداخته خواهد شد.
همچنین کلیه نکات مهم در طراحی و تدوین صفحه معرفی وبینار مطرح خواهد شد و در مورد تاریخ و ساعت برگزاری نیز توضیحات لازم ارائه خواهد شد.
انتظار می‌رود پس از برگزاری این وبینار، دوستانی که در این وبینار شرکت کردند، آکاهی بیشتری نسبت به چگونگی تعریف وبینار و نکات مهم در راستای اثربخشی بیشتر تبلیغات وبینارشان کسب نمایند.
سرفصل‌های وبینار

  • تعریف وبینار مارکتینگ
    در این قسمت به مفهوم اولیه وبینار مارکتینگ پرداخته می‌شود و سایر ابزارهای بازاریابی معرفی خواهند شد.
  • اهداف برگزاری وبینار
    دلایل و اهداف متفاوتی برای هر برگزارکننده وجود دارد تا نسبت به برگزاری وبینار اقدام نماید. در این قسمت تلاش می‌شود این اهداف مختلف معرفی و هر کدام توضیح داده شود. همچنین شرایط و نحوه برگزاری وبینار بر اساس هر یک از اهداف توضیح داده خواهد شد.
  • معرفی عوامل موثر بر نتیجه تبلیغات
    عوامل متعددی در کسب نتیجه مطلوب از برگزاری وبینار تاثیرگذار می‌باشند. ضروری است هر برگزارکننده این عوامل را بشناسد و میزان کیفیت هر کدام از این عوامل را برای وبینار خود در نظر بگیرد. در این سرفصل، این عوامل تاثیرگذار معرفی خواهند و مثال هایی جهت درک بهتر مخاطبان ارائه خواهد شد.
  • ارائه مثال هایی از آمار جذب لید
    در این قسمت بخشی از تجربیاتی که بر روی سایت ایسمینار توسط برگزارکنندگان وبینار، کسب شده است توضیح داده خواهد شد. این نتایج حاصل عملکرد صحیح برگزارکننده و اجرای درست و موثر تبلیغات توسط پلتفرم بوده است.
  • نکات مهم در طراحی صفحه وبینار
    هر وبینار دارای یک صفحه معرفی و توضیح وبینار می‌باشد. این صفحه شامل آیتم‌های متعددی می‌باشد که در جهت معرفی بهتر محتوای وبینار، معرفی مدرس و توضیح آن چیزی که قرار است در وبینار ارائه شود، می‌پردازد. در این بخش این آیتم‌ها به طور کامل تشریح خواهد شد.
  • معرفی نقشه راه محتوایی
    برگزارکنندگانی که در راستای اهداف خود قصد دارند وبینارهای متعددی برگزار نمایند، لازم است به منظور کسب اثربخشی بیشتر، نقشه راه محتوایی داشته باشند. این نقشه راه کمک خواهد کرد تا مخاطب در مسیر بهتری محتوا را کسب نماید و اعتماد مناسبی به توانمندی برگزارکننده داشته باشد. بر همین اساس برگزارکننده در مدت زمان مشخصی می‌تواند به اهداف خود دست یابد.
    مخاطبین
    این وبینار برای افراد و برگزارکنندگان به طور کلی پیشنهاد می‌شود. افراد حقیقی و یا مجموعه های حقوقی برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود از طریق وبینار مارکتینگ می‌توانند از محتوای این وبینار بهره مند شوند و وبینارهای خود را با کیفیت بهتری تعریف نمایند. 
    چنانچه هر یک از اهداف زیر را برای برگزاری وبینار در نظر دارید، همراهی در این وبینار خدمتتان پیشنهاد می‌شود:
  • جذب لید
  • تقویت برند شخصی
  • کسب درآمد
  • معرفی محصول یا خدمات
    و …
    سوالات متداول
    من برگزارکننده نیستم. شرکت در این وبینار را پیشنهاد می‌کنید؟
    بله. هر شرکت کننده در مسیر شغلی خود ممکن است در مقطعی تصمیم به برگزاری وبینار بگیرد و چه بهتر که نکات کاربردی را در این رابطه فرا گیرد. علاوه بر این، شرکت کنندگان با یادگیری نکات مهم، می‌توانند هنگام ثبت نام در هر وبینار، دید بهتری نسبت به محتوای وبینار داشته باشند و این موضوع تاثیر مناسبی بر روی صرفه جویی در وقت و زمان آنها خواهد گذاشت.
    این وبینار برای برگزارکنندگان شخصی ( حقیقی ) مناسب است و یا مجموعه های حقوقی؟
    برای هر دو. هر برگزارکننده فارغ از ماهیت آن لازم است نکات کاربردی این وبینار را فراگیرد.
    آیا ویدئو این وبینار ضبط خواهد شد؟
    بله

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *