همایش استانی ایده‌های برتر کارآفرینی در قم برگزار خواهد شد

ایده های برتر

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه کسب و کارهای نوین جوانان وندا:

دبیر علمی همایش ایده‌های برتر کارآفرینی گفت: همایش‌ ایده‌های برتر کارآفرینی، ۲۶ اردیبهشت ماه در دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

دکتر محمدحسن ملکی، عنوان کرد: همایش ایده‌های برتر کارآفرینی چندین دوره در دانشگاه قم به صورت استانی برگزار شده است که آخرین دوره آن مربوط به سال ۹۸ و قبل همه‌گیری بیماری کرونا بود، امسال نیز قصد داریم این همایش را به صورت استانی و با حضور ایده پردازان دانشگاهی برگزار کنیم.

وی افزود: همایش ایده‌های برتر کارآفرینی در راستای برنامه‌های مهارت افزایی و اشتغال پذیری وزارت علوم است که دانشگاه‌ها مکلف به اجرای آن هستند؛ همچنین در دو سال اخیر کارگاه‌های مهارت افزایی شغلی به صورت مستمر در راستای همین برنامه در مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه قم برگزار شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم بیان کرد: همایش ایده‌های برتر کارآفرینی، امسال ۲۶ اردیبهشت ماه در دانشگاه قم برگزار خواهد شد و فراخوان پذیرش ایده‌ها انجام گرفته است و دانشجویان استان می‌توانند تا ۱۰ اردیبهشت نسبت به ارسال ایده طبق شیوه‌نامه اعلامی اقدام نمایند.

وی ادامه داد: ایده‌های برتر در روز همایش مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد؛ همچنین برنامه ریزی شده است تا از ایده‌های برتر حمایت‌های مالی و آموزشی انجام گیرد تا این ایده‌ها به یک کسب و کار تبدیل شوند.

دبیر علمی همایش ایده‌های برتر کارآفرینی اظهار کرد: در روز همایش از کارآفرینان و مدیران موفق دولتی دعوت خواهد شد تا تجربیات خود را برای دانشجویان به اشتراک بگذارند و همچنین در هفته منتهی به همایش نیز حداقل ۳ کارگاه در جهت ارتقای توانمندی و آشنایی دانشجویان با ایده‌پردازی و کارآفرینی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *