وبینار ارزهای دیجیتال یا بازار فارکس؟

ارز دیجیتال یا فارکس

توضیحات وبینار
ارزهای دیجیتال یا بازار فارکس وقتی صحبت از بازارهای مالی در میان است همیشه یکی از مواردی که مورد بحث قرار می‌گیرد تفاوت دیدگاه معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال و معامله‌گران بازار فارکس است. با توجه به اهمیت همین موضوع تصمیم داریم در این وبینار به مقایسه همه جانیه بازار فارکس و ارزهای دیجیتال بپردازیم تا با هم بررسی کنیم کدام یک برای معامله‌گران ایرانی گزینه بهتری است. در این وبینار با نحوه تحلیل بازار، انتخاب ارزهای مستعد برای معامله و تفاوت زمان ورود و خروج از معاملات در این دو بازار بیشتر آشنا خواهیم شد. اگر سرمایه‌گذار مبتدی یا حرفه‌ای هستید؛ این وبینار به شما کمک می‌کند تا نسبت به شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این دو بازار دید بهتری داشته باشید.      
سرفصل‌های وبینار
بررسی بازار فارکس و ارزهای دیجیتال (کریپتو کارنسی)
تحلیل فنی از تفاوت‌های بازار فارکس و کریپتو کارنسی
استراتژی‌های موثر در این دو بازار برای سرمایه‌گذاری
نحوه مدیریت ریسک و سرمایه در این بازارها
مخاطبین
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
این وبینار برای افرادی که علاقه‌مند به یادگیری بازارهای مالی فارکس و ارزهای دیجیتال (کریپتو کارنسی) هستند، مفید خواهد بود. همچنین برای سرمایه‌گذاران مبتدی و حرفه‌ای که در صنعت فارکس و کریپتو کارنسی فعالیت می‌کنند، این وبینار قابل استفاده است.
سوالات متداول
دستاوردهای شما از شرکت در این وبینار:
شما با شرکت در این وبینار نسبت به بازار فارکس وارزهای دیجیتال (کریپتو کارنسی) دید بهتری پیدا .خواهید کرد و نحوه انتخاب بازار مناسب برای سرمایه‌گذاری بلندمدت و کوتاه مدت را یاد خواهید گرفت.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *