وبینار استراتژی دیجیتال

استراتژی دیجیتال

تحول دیجیتال، دیگر یک اتفاق جدید نیست، بلکه ضرورت است!
چگونه است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ در صنایع سنتی با موفقیت توانسته‌اند کسب‌وکارهایشان را به شیوه‌های تحول‌آفرین، دیجیتالی کنند؟
نیویورک‌تایمز یک رسانه قدیمی، با استراتژی دیجیتال توانسته است خود را در مسیر رقابت حفظ کند.
بست‌بای در مقابله با تهدید آمازون، کسب‌وکارش را با استراتژی دیجیتال خود متحول کرده است.
سازمان‌های ایرانی در برابر ظهور استارتاپ‌ها چه استراتژی باید اتخاذ کنند؟

در دنیایی که هر روز با سرعتی بیشتر از روز قبل به سمت دیجیتالی شدن می‌رود و فناوری‌هایی مانند متاورس و ChatGPT در آن ساخته شده است، آشنا شدن افراد یک جامعه با جهان و زندگی دیجیتال دیگر یک انتخاب نیست بلکه در حال تبدیل شدن به یک نیاز است. در همین راستا، سازمان ABCDigital به عنوان مسئولیت اجتماعی خود و اهدای یک هدیه نوروزی به افراد جامعه، ۳۰ وبینار رایگان را در حوزه «کسب‌وکار و زندگی دیجیتال» در نظر گرفته است. در این وبینارها که از ۲ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شده است، فعالان کسب‌وکارهای دیجیتال، مدیرعامل‌ان شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال، متخصصان استارتاپ‌ها و مدرس‌های باتجربه این حوزه حضور خواهند داشت تا در قالب برنامه‌های یک تا دو ساعته، تجربیات و دانش خود درباره دیجیتال مارکتینگ، دیجیتال بیزنس، کارآفرینی دیجیتال، منابع انسانی دیجیتال، تحول دیجیتال، ابزارهای دیجیتال و توسعه فردی دیجیتال، ارائه دهند.
لازم به ذکر است که این کمپین در راستای کمپین «هرکجا، هر زمان، یادگیری» اجرا می‌شود که آکادمی اینفوگرام از اسفند ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹ در سه فاز اجرا کرد. در کمپین «هرکجا، هر زمان، یادگیری» که به دلیل شیوع کرونا آغاز شد، ۱۳۳ مدرس از داخل و خارج ایران رایگان نزدیک بیش از ۱۶۹ هزار ساعت آموزش رایگان را در اختیار بیش از ۹۴ هزار نفر شرکت‌کننده قرار دادند. تخمین زده می‌شود آکادمی اینفوگرام در این کمپین بیش از ۵ میلیارد تومان آموزش رایگان به مردم ارائه داده باشد.

سرفصل‌های وبینار

– استراتژی به چه معناست؟
– ضرورت توجه به تحول دیجیتال
– مدل کسب‌و‌کار دیجیتالی
– بازنگری در تحقیق و توسعه و نوآوری
– استراتژی همه‌کاناله
– واداشتن مشتریان به مشارکت
– اندازه‌گیری و بهینه‌سازی مخارج بازاریابی
– مدیریت گذار دیجیتال
– طراحی سازمان برای نوآوری
– مهارت‌ها، قابلیت‌ها و مدیریت استعداد

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *