وبینار تحلیل بنیادی مقدماتی

وبینار-تحلیل-بنیادی-مقدماتی-

توضیحات

وقتی مدیران شرکت‌ها از حسابدارانشان دربارۀ وضعیت شرکت سؤال می­‌کنند، انتظار دریافت پاسخی تخصصی، کارشناسی و شفاف را دربارۀ وضعیت مالی دارند و معمولاً نمی‌­توان با گفتن جمله­‌هایی مثل اوضاع روبراه است یا وضعیت مالی مناسبی داریم، آنها را راضی کرد. در چنین شرایطی نسبت مالی ابزاری است که حسابداران با استناد به آمار و ارقام آن می­‌توانند وضعیت اقتصادی و مالی شرکت‌ها را به دقت بررسی و گزارش کنند. به نسبت­‌هایی که از صورت‌های مالی شرکت‌ها و به منظور آگاهی از وضعیت کلی شرکت و قیمت‌های سهام آن استخراج می‌­شود، نسبت مالی می­‌گویند.
تحلیل نسبت‌های صورت‌های مالی به‌ طور گسترده‌ای توسط تحلیل‌گران مالی، سرمایه‌گذاران و اعتباردهندگان به کار می‌رود. در واقع این نسبت‌ها وضعیت اقتصادی واحد تجاری را در مقایسه با صورت‌های مالی به شکل بهتری انعکاس می‌دهند. از سوی دیگر، نسبت های مالی در مدل‌های پیش‌بینی به‌ طور موفقیت‌آمیزی به کار می‌روند.
در این قسمت هدف ما تجزیه و تحلیل صورتهای مالی توسط نسبتهای مالی مناسب می باشد. با توضیح یکی از صنایع حاضر در بازار سرمایه ایران، صورتهای مالی شرکتهای حاضر در صنعت توسط این نسبتها تحلیل و امتیازدهی شده و نهایتا بهترینها معرفی خواهند شد.

زمان برگزاری : دوشنبه ۱۰ مرداد از ساعت ۱۷ الی ۲۰

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این وبینار روی این متن کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *