وبینار خدمتگزار شما Chat GPT

چت جی بی تی

سلام به شما. اصلا تردیدی وجود نداره که ترند‌ترین موضوع دنیای دیجیتال هوش مصنوع و Chat GPT هست. شاید باورتون نشه ولی این هوش مصنوعی که بعنوان دستیار ما عمل میکنه میتونه گاها تا 50% در زمان شما صرفه‌جویی کنه. بنابراین استفاده از این دستیار هوشمند نه ترس داره و نه سختی و مهمه که ما بتونیم اون رو به یک خدمتگزار باهوش تبدیل کنیم.
در وبینار پیش رو با توجه به اینکه شخصا از Chat GPT بطور مرتب برای نگارش مقاله‌ها، کدنویسی روی سایت المنتوری، نوشتن قصه برای فرزندانم، محتوا برای شبکه‌های اجتماعیم و حتی برنامه‌ریزی‌های روزانه استفاده میکنم بطور دقیق میدونم که چطور باید از حداکثر پتانسیل Chat GPT استفاده کرد تا بتونیم اون رو بدرستی به خدمت بگیریم نه اینکه ما اسیر اون بشیم.
در خیلی جاها شنیدم که میگن Chat GPT محتوایی که ارائه میده خیلی دقیق و کامل نیست و حتی استفاده برای مقالات سایت ضد قوانین گوگل هست، ولی دوستان بعنوان یک مصرف کننده افراطی بهتون میگم اگر این چیزا رو شنیدید ذهنتون رو تخلیه کنید، این ابزارها برای بهتر شدن زندگی و کسب و کار ما ایجاد شدند تا تولید‌کنندگانشون هم بتونن ذینفع باشند، ضمن اینکه خود گوگل دستیار هوشمند خودش رو داره و اصلا این حرفها صحیح نیستند.
در وبینار “خدمتگزار شما Chat GPT” به شما یاد می‌دهم که چطور از این ابزار استفاده کنید، درخواست‌هایتان رو چطور ثبت کنید، چطور از افزونه‌های کاربردی استفاده کنید و چطور با یک کلیک ساده کتاب بنویسید، داستان بنویسید، مقاله سئو شده بنویسید و کلی کار دیگه انجام بدید. همچنین در رابطه با ایده‌هایی که میتونید باهاش با استفاده از Chat GPT کسب درآمد کنید هم صحبت میکنم.
 
بنابراین اگر قصد دارید وقتتون رو بصورت بهینه با این ابزار سپری کنید، و نتیجتا بتونید زمان بیشتری رو برای تفریح و سفر و گشتن خالی کنید این وبینار کاربردی جای شماست.
سرفصل‌های وبینار
نحوه ثبت نام در Openai
نحوه ثبت درخواست در Chat GPT
استفاده از پلاگین مهم AIPRM
داستان‌نویسی، مقاله‌نویسی، کتابنویسی با یک کلیک
سئو و بهینه‌سازی مقالات
هوش مصنوعی در طراحی وبسایت
ایده‌هایی برای کسب درآمد با Chat GPT
مخاطبین
اگر کسب و کار آنلاین دارید
اگر با هوش مصنوعی همراه هستید
اگر نمی توانید از Chat GPT درست استفاده کنید
اگر دنبال توسعه کسب و کار هستید
اگر دنبال کسب و کار جدید هستید
این وبینار برای حضور شما طراحی شده است.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *