وبینار رایگان اموزش برنامه نویسی با هوش مصنوعی بدون کد نویسی

آموزش برنامه نویسی با چت جی بی تی

وبینار آموزش برنامه نویسی با هوش مصنوعی (ChatGPT و …) بدون کدنویسی
 
در این وبینار‌، قصد داریم درباره کدنویسی به کمک هوش مصنوعی صحبت کنیم. امروزه هوش مصنوعی تبدیل به یک ابزار پر‌طرفدار شده است و افراد زیادی به دنبال یادگیری و تسلط پیدا کردن به این ابزار هستند. برنامه نویس‌ها و یا افرادی که علاقه به کدنویسی ندارند‌، این شانس را دارند که با استفاده از امکاناتی که هوش مصنوعی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد‌، موفق‌تر باشند. افراد فعال در این حوزه‌، می‌توانند با شرکت در این وبینار  به نکات و اصول مهم در حوزه برنامه‌نویسی بدون استفاده از کد‌نویسی تسلط پیدا کنند.
در این وبینار به صورت گام به گام و عملی با نحوه ثبت‌نام و استفاده از ChatGPT آشنا خواهیم شد و بعد از آن به سراغ معرفی چت بات mid journey and dall-e می‌رویم. چت بات هوش مصنوعی Dall-E شرکت OpenAI یکی از بهترین نمونه‌ ابزار‌هایی است که به کمک برنامه‌نویس‌ها آمده است. این ابزار به‌شکل کاملا رایگان در اختیار افراد قرار ندارد و معمولاً کاربران برای شروع کار به سراغ گزینه‌های دیگر مثل Midjourney یا Craiyon می‌روند.
چرا برنامه‌نویسی بدون کد‌نویسی با هوش مصنوعی؟
برای برنامه‌نویسان، آشنایی با یک میان‌بر آسان و کاربردی که چالش مسیر را کمتر کند ضروری است. هوش مصنوعی با ابزار‌ها و امکاناتی که در اختیار ما قرار می‌دهد‌، دشواری‌های کد‌نویسی را کمتر می‌کند.
این دوره پر از مثال‌های عملی و تجربی مدرس می‌باشد و مفاهیم این دوره از ابتدای آشنایی با هوش مصنوعی شروع می‌شود و درباره نکات و حتی خطرات این راه صحبت می‌کند. در این دوره‌، قرار نیست که درباره مباحث و مقدمات تکراری و حوصله‌سربر هوش مصنوعی صحبت کنیم و می‌خوایم درباره مباحثی صحبت می‌کنیم که افراد زیادی درباره اون صحبت نکردند.
 
سرفصل‌های وبینار
 
۱- آشنایی با ChatGPT و نحوه استفاده و ثبت‌نام‌(روش شماره مجازی)
۲- معرفی چت بات هوش مصنوعی‌(mid journey and dall-e)
۳- توضیحات در مورد probe ها و نحوه چت اکستنشن‌هایی مثل Tabine copilot و ChatGPT
۴- خطرات و نکات امنیتی
۵- آشنایی با API در ChatGPT
۶- ساخت بات تلگرام برای چت کردن کاربر (ساخت chatbot)
۷- پردازش تصویر
۸- پروژه عملی
مخاطبین
مخاطبان دوره
برنامه نویسان
افراد علاقه‌مند به هوش مصنوعی
 
 
سوالات متداول
وبینار ضبط می‌شود؟
بله. ویدئو ضبط شده وبینار بعدا در اختیار ثبت‌نام کنندگان قرار می‌گیرد.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *